Kort från helgen :o)

Först lite kort från utbildningen :o)
Kaxe mår gott när Sandra kliar örat :D

Saras hund Coco.

Linda och Enzo.

Mys..

Min lilla goding :o)

Lilla Tarzan busen :o) Han börjar tycka det är rätt skönt ute nu :o)

Min goa Wilma på spark cykeln :o)

En riktig goding! Jag önskar ibland att jag hade en bråkdel av Wilmas energi!!!! Tänk hur mkt hon håller igång, dagarna i ända! :p

Mys pys i soffan ;o)

Hahaha, här får Kaxe sin kvällsmat ;o)

Det gäller att gapa stort, så den där skeden får plats i munnen :p


Så där, nu har jag iaf bloggat lite....typ alla korten har väl redan vart uppe på face....men just nu orkar jag inte vara påhittig :p
Nu blir det natta för mig, så hoppas jag att morgondagen har ngt roligare att erbjuda :p
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Teija

Hejsan



Ny fiiiin sida!!!! Så fräck!!



Guuu vilka härliga bilder du alltid har här! Sitter varje gång o tittar med ett stort leende på läpparna :)



Så söt hon är din lilla docka :)) Kan riktigt se henne framför mig..sprudlar av glädje... hehhe



Ha de bäst nu, Ta hand om DIG i första hand. Så att du orkar ta hand om de dina sedan :)



KRAAAMMM

2010-03-30 | 00:17:19
URL: http://fevites.se
Postat av: Ulrika

Sicka underbra kort det finns på din blogg varje gång!

Jpp , jag säger hej när jag går förbi dig på resecentrum ngn gång , el lägger mig bredvid o sover jag med...;-)

2010-03-31 | 09:22:58
URL: http://www.skovdehundskola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: