Hejsan :o)

God morgon :D
Tänkte bara lägga ut ett par bilder på mina teckningar.....jag har inte tecknat på evigheter! Så just därför blev det inte så bra :p Men lite roligt att fortsätta....man blir ju för hoppningsvis bättre och bättre :p
Den första jag gjorde blev jag inte alls nöjd med....så jag gjorde inte klart den, hahaha! Men här är den:

Nästa...den här blir nog bättre om jag lägger på mkt mer skugga och "färg".

Och den här blev bäst igår tycker jag....en bulldogg ;o) Kan ha med rasen att göra....varför jag blev nöjd alltså....alskär dessa knubbiga små söta ;o)

Fast jag ska skugga den lite bättre med....
Wilma gjorde oxå en igar...en JÄTTE FIN!!!! Sitt namn skriver hon helt själv :D Och sen är det ju jätte kul att leka med bokstäver med ;o)

Jag gillar istappar, hahaha! Så avslutar med detta kortet! :o)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha! Och inga kommenatarer om mina stavning tack :p ;o)

2010-03-17 | 09:05:39
URL: http://arabandas.blogg.se/
Postat av: Sara

Men herre gud vännen, du är ju superduktig!!!! WOW!

Kram

2010-03-17 | 10:42:33
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: MONIKA

Hmm tänkte säga ett par ord om stavnongen..hahahahahaa,nää jag skojar bara..du ser vad jag gör..hhihihhiii



Vad fint du tecknar .Och Wilma såklart..går i mammas fotspår. =)Jag tecknar också, har gått kurs i Vadstena..jättekul! Hahahhaa min lust har varit borta länge nu ..sist var dt på en brevlåda jag,tecknade och målade..har en omålad kvar, som jag kikar på då och då..tänkte göra en Sankt Bernhard på den..men två av mina egna målade brevlådor har blivit nerkörda av bonden här..så det känns inte kul då..vi får se.

jättekul att du tar tag i det igen..vi vill se mera.. =)

ha det bara bra ..

Kram

2010-03-17 | 15:43:34
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Mötet gick ok, jobbigt så in i helvete och det var som jag befarat... smutskastning typ... Men men, fortsatt sjukskriven och följer GÄRNA med och rider snart! Kram

2010-03-17 | 21:03:21
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: