Bus med Hundarna och Johan :o)

Jag har så många kort att lägga upp....så jag skriver inte så mkt, ni får kika på bilder ;o)
Nästan alla kort är tagna av Johan....inte för att han är bättre fotograf, utan han har bättre objektiv än jag, hahahaha ;o)







Vilka ögon, hahaha!



Måste säga att jag håller med Johan....Kaxe ser ut som en älg här :p




Kaxe är j'kla duktig på att ge matte leksaken igen ;o)
Den är min, den är min....DEN ÄR MIIIIIN!

Loss....

...tror du jag ger upp så lätt???? Ta i då matte, hehehe!

Tjohooo! Nu jäklar!



AHAHAHAHAHA! Hur ser han ut????!!!! HAHAHAHA!

Det var den leksaken det.....

....då tar vi fram bollen.....

Så var det det där med att ta det lugnt....

Okej matte, jag sitter lungt och stilla....så KASTA BOLLEN!!!!













Måste ju ta med Kaxes vurpa oxå...han halkade, och knuffa undan bollen i fallet....



Så lessen han ser ut när han inte hittar bollen...som nu är bakom honom :p

Hehehe...va det ett taskigt avslut på Kaxes bilder? Han vart glad igen sen, och ingen skade skedd ;o)
Tarzans tur:
Men va fan gör Johan?????


Bäst att springa dit och kolla....













Nu jäkla Johan...här får jag FINA bilder...ska bara hitta Tarzan....

...men,va fan...

...DÄR är du ju Tarzan :p

Börjar det bli tråkigt...

Vill du fota mer?

Hehehe, tar det som ett nej :p
Det börjar ju ändå nästan bli kväll nu så...

Detta har Johan lärt mig idag :D


TACK FÖR IDAG JOHAN :o)

Kommentarer
Postat av: MONIKA

WHOW!!!!........fy fan vilka fina ,vackra bilder på Kaxe..så kul ni har det när ni fotar..hahahahaa skrattar åt lilla Tarzan..så gooooooo..!!!



Vill också ha en mästerfotograf..=)



ha en fin dag..jag går och sover nu..hoppas solen är framme också när jag vaknar..=)

2010-03-08 | 08:53:55
Postat av: Yvonne

Underbara bilder, mycke öron, det är för härligt att se. Må så gott o var rädda om er

2010-03-08 | 20:17:17
URL: http://www.ackebers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: