Bus med Gunde

Jag och Kaxe är hos syrran och Björn och hälsar på...
Kaxe busar i snön :o)



Efter en stund kom kompisen Gunde hem :o)


Bus med bollen :o)


En stolt Gunde!!!!


hahaha! Nu har jag den :p

 

Gunde har bollen...men Kaxe vill ha den...


Hur gör vi nu????

Äsh! Jag sticker.... Björn kanske kastar en ny boll till mig...


Tjohoo...vad kul!!!!


Här har Kaxe tappat bollen...och hittar den inte :p Gunde är med och letar...


Äsh! Bäst Björn letar rätt på den...


Den vill vi ha tillbaks!


Hahahaha! Kolla Kaxes gap :p Passa dig Björn :p


GE MIG BOLLEN!


Gunde vill oxå ha den!


Men hallå????? Två mot en??????


Kom igen Kaxe!!!!!


Hehehe! Och ni var ändå två :p


Söta Gunde!


Efter allt bus, vill man ju mysa med <3


Här mås det gott :o)

 


Kommentarer
Postat av: Karro

Fina kort, ser alltid så härligt ut när hundar busar. Hoppas du sovit gott, syns när jag slutat:) Karro

2010-03-19 | 07:25:28
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Monika

Hej

Säger som föregående skrivare..myskort med härliga glada hundar...<3



Önskar er en fin kommande helg.Ledig här, så gött !!

2010-03-19 | 16:24:04
Postat av: Ida & Revo♥

Fint det är här inne =O)

2010-03-19 | 21:46:09
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: