Bus me Wilma och Tarzan :o)

Just nu är det så att jag känner ingen riktig glädje,,,,jag tycker att vissa saker är kul, men den där riktiga glädjen finns inte i mig :o( MEN, idag har det vart en så jäkla fin dag! Och när jag och Wilma var ute med Tarzan förut, så var det faktiskt riktigt kul där ett tag :D
Mina två godingar!


Min lilla solstråle <3





Det här ser väl riktigt gött ut? :p

Min lilla buse....

....som börjar bli på bushumör :o)

Tjohoo! Bus, bus, bus :D






Hahahaha! Så söter!

Detta kortet gillar jag :o)


Här stod Tarzan och sniffade ett tag...och jag vet i katten vad han sniffa på...men han fick fnatt sen :p
Påminner nästan om tjuren Ferdinad, hahahaha!

AHAHAHAHAHA!


SNYGGO; HAHAHAHAHAHA!

Måste ju ha med detta oxå :p

En lite lugnare sötis!


Och medans mamma roade sig med att fota Tarzan...satt Wilma lugnt och stilla i den här snöhögen och tittade på utsikten....

....hehehe, nej, där skojja jag! Hon åkte på rumpan nerför den stora snöhögen ;o)

Mamma...om du läser det här....kan du laga det där hålet i bak på Wilmas byxor igen? Fattar inte varför det går upp hela tiden?! ;o)
<3 <3 <3 KAXE <3 <3 <3


Det var bara ett måste för mig att ta kort på staketet.... Sicken tur att man har staket, så man vet tydligt vart tomtgränserna är....och så hundarna kan släppas lite lösa innanför staketet :p Tror inte Kaxe kommer över det där inte.... Ahahahahah!



Imorgon ska jag och Johan leka :D Vi släpper Kaxe i skogen, och ser vem som får bäst bilder tror jag ;o)
Ha det riktigt gott!
Ta hand om er!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är en mästare med kameran!!! Wilma är alldeles bedårande! Underbara unge! Kram

2010-03-06 | 22:00:57
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: MONIKA

Hahahahahahaha kan man bli annat än glad när man kikar in här..vilka underbara glada kort på Wilma och lilla Tarzan..vilken framfart på den lille, underbara fina kort...Wilma är då för söter..<3.och Kaxe me..<3

Ha en fin dag i morgon ..ser fram mot korten.=)

Hoppas din glädje infinner sig tillbaka med skogen och dina kära i morgon.

varm kram.

2010-03-06 | 23:30:24
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Linda m flock

Hej har absolut ingen aning varför du inte kan kommentera min blogg :-( Men ska forska i det!!



Grymt härliga bilder och grymt härligt att du är tillbaka <3 <3



KRAMEN

2010-03-07 | 09:00:21
URL: http://lierhas.viviti.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: