100329

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar :p Är lite trött.... Jag är sjukskriven i en månad till, och där har man såklart blandade känslor.... Jag älskar ju mitt jobb, och vill komma tillbaka och jobba, samtidigt som jag verkligen inte orkar.... En vän beskrev min trötthet så bra, jag är så trött, så jag skulle kunna ta ett täcke och en kudde, och lägga mig på resecentrum och sova, man bryr sig inte om ngt annat än att bara få sova....
Som jag sagt innan, är så trött på att vara trött....
Men har iaf gjort lite...jag har hjälpt Nettan att flytta lite, var skönt att komma bort och göra ngt vettigt! Sen i helgen har jag vart på utbildningen. Det var jätte roligt! Varje morgon som jag vaknade kände jag, ska jag verkligen gå, ska jag ha Kaxe med mig, orkar jag.... Kanske ska gå en stund, men lämna hunden hemma.... Men sen gav jag i alla fall iväg med hund och allt, och det var bara kul :D Det är ju inte så att jag inte ville dit, jag bara inte orkade....fast när jag väl var där så va det lika kul som alla andra gånger :D
Nästa helg är det avslutning, och det käns PEST! Jag älskar den här klassen, och utbildningen, Vi har SÅ kul ihop!
Idag ska jag ta det lite lugnt, är trött efter helgen, så det blir nog lek inne med Wilma idag. Hundarna ska jag träna lite inne. Har två "trix" som jag tänkt ut, en var åt doggsen :)
Bloggar mer i kväll, med foton om dagarna som gått :o)
Ha det BÄST!
Äntigen hemma efter två dagars utbildning...nu ska jag sova:

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Äpplet faller inte så långt från trät, tydligen inte bara du som är trött, hahahahahaha

2010-03-29 | 19:00:48
URL: http://www.ackebers.se
Postat av: Karro

Det vore kul o ses något. Du kan väl skicka ett sms när du kan. Kram Karro

2010-03-29 | 20:08:43
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: MONIKA

Oj så trött du låter ..vad är det som hänt?..

Skönt att du kan ta dig till det du tycker är roligt..det piggar ju upp allting förstår jag..

Lycka till..och hoppas du kommer att må bättre..



GLAD PÅSK PÅ ER ALLA.....

KRAM

2010-03-29 | 21:20:34
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: