100322

HEJSAN :O)
Igår orkade jag inte blogga :p Tar sån tid med mobilen :p
Men idag så ;o)
Jag och lilla prinsessan spelade lite spel tillsammasn igår :D Kul! Först körde vi mariokart, vilket jag älskar :D Och sen spelade vi Dora :D

Wilma vann....som alla andra gånger vi spelat :p

Jag har en riktigt redig liten hjälpreda jag! Wilma lagade kvällsmat ihop med mig igår <3


Hoppas hon tappar ngt...hoppas, hoppas :p

Sorry arzan...det gjorde hon inte :p
Wilma älskar potatisgratäng! Och när man lagat den själv är den såklart mkt godare ;o)

Efter maten tittade vi lite på tecknat...och Wilma blev så tyst....hehehe...
Ja, och då förstår man ju vad som hänt :p

Sicka slöfockar jag har här ;o)

Idag då...hmm....
Jag och Wilma tog oss en promenad själva, utan hund. Rätt skönt ibland...
Wilma älskar snöhögar....kul att ngn kan glädjas av snön som är kvar :p



Wilma tycker om att fota...hon lär sig bra saker tycker jag! Och måste säga, hon är riktigt bra på att fota.....eller så har det med motivet att göra....vad vet jag... Hahahahaha ;o)

Min lilla busa!

Vi mötte Denise och Harry ute i skogen :o)

Harry är en riktig goding!


När vi kom hem lekte vi lite till med kameran :D
MIN GODING!!!!!!!!



Fotograf Wilma ;o)


Duktig tjej va? ;o)
Blir nog både hund och häst tjej av henne...och fotograf ;o)
Ha det bäst!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Denise Magnusson

Jag gillar bilden på Harrys huvud, den blicken säger allt. Det är verkligen Harry upp idan :D

2010-03-23 | 02:22:12
URL: http://tibridge.se
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha haft härliga dagar. Wilma är duktig att både laga mat och fota. Ha det så bra. Kramar från Karro

2010-03-23 | 07:18:40
Postat av: Sara

Ni är duktiga båda två med kameran!

Du... Kikade i min kalender, jag ska till frissan kl. 13,30 på torsdag. När var du klar? Tror det blir tajt att hinna ses, åker ju till götene och klipper mej. Kram

2010-03-23 | 09:25:07
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka tjejer...lika duktiga båda två...=)

Det är tur att Wilma kan laga mat annars skulle ni väl få äta hundmat...hahaha

Kramisar Maria

2010-03-24 | 21:59:45
URL: http://maria-biscroks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: