100320

Hejsan :D
Idag när jag och Wilma vaknade, så var Karro och Björn redan vakna :p Tänk så tidigt de går upp jämt :p
Gött när man bara kan släppa ut doggsen i trädgården på morgonen  Kaxe ser sååå stor ut jämfört med Gunde här :p

My boy <3

Efter frukost fick syrran en jätte smart idè hon tyckte att vi kunde ta med oss doggsen och fika med ut i skogen :D
ME LIKE :D
Wilma "fastnade" i leran :p

Kul, kul :D

Jag gillar Gunden look här ;o)
Galen hund...

Min goa tjej :o)

Hon är ju så jäkla go!

Kaxe hittade en rolig pinne ute i skogen :p



Puh! Bleb trött av detta! Tror jag lämnar pinnen här en stund.....

...hihihi...loser! Nu är den min :D

Låt min pinne va!!!!!!

Å...skynda, skynda!

"plupp"....hopsan hejsan....djup snö kanske?!

Nu jäklar! Jag vill ha min pinne! Jag lämnade den där en stund bara!

Nehe du Kaxe, var du så dum och lämnade pinnen så får du slylla dig själv! Nu är den MIN :p



Hehehe...nu du Gunde kommer du ingen vart.....

...Nej, det är inte sant!!!! Han smet iaf! Han är kvick!

Ja,ja...jag låtsas som inget....bara till att busa visare lite :p




Vi passade på att fika lite....det smakar så gott med kaffe i skogen :D Smaskade även på muffinsarna som Wilma och Karro bakade igår, och ballerina kex :p

MUMS!

Min sötaste syster!

Wilma smaskar vidare :p

Finns ett par till som är lite små sugna sådär :p




Hehehe, det här är min Kaxe det :p Han har just hämtat tennisbollen som jag kastat iväg....så tar han med den in i den djupa snön....och...

...just det...vart är den nu???? Öh? Borta??????

Vi struntar i bollen...och ger Kaxe en ny uppgift....
Här kastar matte en pinne in i djup snön...och Kaxe tänker så rätt så! Vart hittar man pinnen som inte syns i sön?

Just det...I ett träd finns ju massa pinnar ;o) Hmmm...undra bara vilken av alla dessa som matte slängde iväg, och jag nu ska hämta????

Medans Kaxe funderar på det, så kastar Wilma boll med Gunde :p


Kom nu Kaxe...vi ger upp det där med pinnen nu....så åker vi hem ist...

När vi kom hem lagade JAG mat hos syrran och Björn :D Typ...Karro gjorde pastan för det kan inte jag :p

Måste få ha med detta kortet...Jag försökte fota Björn lite diskret.... Han vänder alltid bort huvet om han ser att jag fotar....Så jag kollade aldrig i kameran....jag höll kameran bara mot han och chansade på att jag fick med han...
Björn sa att han inte var så orolig...för jag höll kameran för högt....Men jag fattar inte vad han pratar om?! Jag fick ju med han på kort....typ....Ni ser väl han där längst ner på bild....lr?!

Natur



Jag älskar svart/vita foton. Och nu när Björn lärt mig hur jag gör dem i photo shop, ville jag ju ha med ett ;o)
I kväll kollade vi på en så jäkla bra film! Law abiding citizen, "A man who has lost everything, is capable of anything". Helt klart en film jag rekomenderar! Så jäkla bra!!!!!!! Händer saker från början till slut! KALAS!
Ha det bäst!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda med flock

Åh så fint det är här <3 Efter min första riktiga "arbetsvecka" så kan jag säga att det är int mkt man haft ork till :-P Men så kul att gå in här och se alla dina underbara bilder hundar vänner m.m så blir man glad <3



Härligt att du är tillbaks <3 Men lessen e jag efter som jag int får nån semester i sommar så vi kan ses, men vad säger du om en "date" en helg i stockholm med våra töser :) Hör av dig och ha det så gott och BÄST <3

2010-03-21 | 07:47:59
URL: http://lierhas.viviti.com
Postat av: Karro

Det var en mysig promenad vi var på. Tack för den goda maten du bjöd på. Vill ni komma igen så står dörren alltid öppen. Kram från systeryster

2010-03-21 | 08:23:41
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja i går var en bra dag, sol och promenad!

Ni ser ut att haft det riktigt skönt!

Vart går ni när ni går i skogen? Kram

2010-03-21 | 08:26:23
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: MONIKA

Hahahahaa skrattade gott åt bloggen..härliga roliga kort.och vad mysigt "fika" i skogen..ja snart så laddar man "säcken" till skogen igen..



Kram,,ha det bäst vännen..Kram till Wilma.<3

2010-03-22 | 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: