100316

Min lilla Kaxe som sussar gott efter frukosten <3

Idag åkte jag, Sara och Jenny ut till Jennys hästar :D Tarzan, Coco och Rasmus car oxå med....de fick busa lite innan vi tog hand om hästarna :D

Coco....visst är hon fin!


Bus Bus!








Tripp, trapp, trull :p

Här står Sara med godispåsen :p


Sen tog vi en tur med hästarna :D
Sara och Lady.

Ser ju super bra ut Sara!

Jenny kör Matti, och Sara rider Lady.




Sen ville jag oxå rida lite :p

Tack för idag tjejer!!!!!
Jag vill bara säga...om det jag skrev igår om Kaxe :p Jag är inte bitter :p Det gick skiiiit bra för oss när vi ställde ut! Det enda "dåliga" han fick som kritik var om hans tassar, resten av hunden (vilket typ är hela hunden) vara bara bra kritik! Och sissta gången jag ställde var på Gränna förra året, då gick han vidare och hamnade i den där grupp finalen (?) ringen med massa olika raser i. Där fick han ingen placering...men det var jag inte ett dugg lessen för. Det gick ju hur bra som helst! Jag ställer han inte, för att han trivs inte i den miljön....och jag gillar utställningar, för där träffar jag en massa folk med samma intresse och ser en massa fina hundar. Jag har alltså inget behov av att ställa. Men för det säger jag inte att jag aldrig mer kommer göra det, det kanske jag mycke väl gör fram över... Det jag ville säga var att även om det nu inte hade gått så bra för oss på utställningar, så hade det ändå inte rört mig i ryggen. Jag vet att Kaxe är den finaste som finns! <3 ;o)
Så nu hoppas jag att jag skrev så alla förstod :p Jag är inte bitter, hahaha :p Jag är nöjd :D

Kommentarer
Postat av: MONIKA

Hallo vännen..



Underbara kort att vila sina ögon på här..vad kul ni har på hästryggen..sitta där och skumpa omkring,hoppilihopp...=).lite gymnastik på hästryggen tack..hahahahaa det fick jag göra då jag red,fast inne i ridhuset..höll på att slå ihjäl mig..hihihihi det var många år sedan..

Underbara bilder på vackra Kaxepojken där han springer fram...klart att han är den finaste..med heller utan utställningar..=)=)

ha det bäst..Kramar om..

2010-03-17 | 08:51:54
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: