100313

Hejsan!
Denna dagen har gått fort som attans! Wilma var med mormor och morfar en stor del av dagen. Och jag skulle fixa lite hemma, ut med hundarna, ner till byn och handla, duscha länge och väl, och vila...hahaha! Vad hann jag med? Snabb sväng med hundarna fick det bli, vilat kunde jag skippa helt :p Sån är jag :p
Jag mår fortfarande inget bra....när jag är ute och går kan jag ibland njuta av solen, le åt hundarna tycka att det är skönt och roligt att vara ute, och sen en stund senare kommer jag på mig själv att jag bara gått en bra bit utan att knappt märka det, då faller jag ner i mina "svackor" och tänker lite för mkt.... Jag har ingen större ork heller. Jag fixar hemmet och hundarna och Wilma, men jag gör sakerna rätt sakta....jag är grymt trött :o(
Idag blev det inte så mkt bilder...men några har jag ;o)
Wilma som väntar på morfar...hon solar :D

När jag kom hem från stan...såg Kaxe ut såhär:

Först trodde jag att det var blod...men det är det inte. Och något annat kan jag inte hitta som har färgat av sig...så vem vet vad busarna har gjort när det var fritt fram ;o)

Johan visade mig igår att jag hade timer på min kamera...hahaha, kul! Då kan ju jag knäppa kort på mig själv :p Ett måste att prova :o) Så här gosar jag och Kaxe :D

Han ser förjävlig ut under hakan, så jag ville först inte visa de här...men vad göra? Inte lätt när man dreglar som man gör :o( Han gör kanske är bättre att skriva...hahaha :p

Här ligger Kaxe och väntar....

På ett versegod :o)

Hyrde två filmer nere på byn idag. Filmkväll :o)

När Wilma kom hem åt hon den BÄSTA kvällsmaten som finns: risgrynsgröt :D
Hon är väl bara för go denna tjej!!!!!!!!!!!!

Efter det blev det mys-pys <3

Wilma hittade en bra plats....framför godisskålen :p

En liten tröttis, som faktiskt tittade på hela filmen, trots att dvd dosan inte funkade, så vi fick se den på engelska :p och hon var skiiiit trött....

En till slagen hjälte :p

Som sagt...inte så mkt att blogga om idag....har haft en lugn dag, men ändå fullt upp :p
I morgon ska Jenny komma och hämta oss på morgonen, vi ska till stallet :D Sen längtar jag som ''' till måndag. Måste åka till VC med min rygg, nu tror jag snart att den går av! Om inte annat så kapar jag snart själv bort den biten på mig! Har så ont, när jag går, står, sitter, till och med ligger! Blir TOKIG!!!!!
Nu ska jag iaf titta på Beck :o)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Veronica+ tjejer

Gillar dina kort :)) Så härliga!!

Meja ser ut som Kaxe under hakan... Inget vidare, men som du skrev. Vad gör man..??

Hoppas du får hjälp med din rygg.

Ha en bra dag istallet. Det är en underbar miljö. Vi har stall untanför ena köksfönstret o hagarna utanför det andra :)

Må gott

KRAM

2010-03-14 | 07:04:36
URL: http://www.mhm.se/Veronica
Postat av: Sara

Du är duktig med kameran du! Gillar kortet när Wilma solar! =) Jag vill med sola.

Du får köpa en fjärris till kameran, det är lite lättare än att sitta och vänta på timern. :D

KRAM!

2010-03-14 | 08:38:45
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Karro

Hoppas ni får en bra dag i stallet. Wilma tyckte det var jättekul med tågbanan vi hade köpt. Hon frågade lite försiktigt när hon kom, vad är det, får man leka med det? Visst sa jag och hon blev jätteglad, fast gladast blev nog Björn, för han hade hoppats på att Wilma ville leka:) hoppas du får hjälp med ryggen imorgon, är här om det är något. Kram Karro

2010-03-14 | 08:40:36
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Teija

Sååå duktig du blivit igen med bloggandet!!! Det är bara så toppen att kika in här på alla bilder du lägger ut. Gillar dina bilder. :)



Detta med "under-hakan" verkar det som att väldigt många har. Mina har det oxå. Men det är ju, precis som du skriver, att de är jämt blöta. Inte mkt att göra, känner jag också.... Torkar hakan så ofta jag hinner just när de druckit...



Hoppas du får hjälp med rygg och tröttheten.



KRRRAAAAMMM

2010-03-14 | 21:52:33
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: