100312

Hejsan :D
Idag har det vart en liten bättre dag för mig! Fortfarande trött, hängog och ont som attans i ryggen, men har njutit av solen :D
Idag städade jag och Wilma upp här hemma på fm. Wilma gjorde så fint i sitt rum så! Efter det satt hon och gjorde glassar till Emma och Johan i lera :p
Min goding!!!!

Wilma ville prova min kamera när jag lagade mat....Hon fotade sin fina mor :p

Fast detta kortet gillar jag mer ;o)

Här sitter min goa tjej och väntar på Johan och Emma....

Men det var inget kul att sitta där och vänta....så vi tog fram stjärtlappen ist :p


En istapp...

ÄNTLIGEN! Johan och Emma är här....
Johan fick köra Wilma....går sådär eller????

Hahahaha! Han är en TOK ;o)

Kaxe

BUS :D
Här kommer lilla Tarzan....

....

Håll för ögonen nu Yvonne :p
...vurpa...

Det gick ju bra det där ;o)

Kaxe börjar bli på bus humör...

Kaxe bus-bus!

Titta: Kaxe kan göra ett "s" med svansen, hahaha!



Kaxe: MEN VAD ROLIGT!!!! Jag vet EXAKT vad Emma vill att jag gör! Jag kan det här!
Jag är berdedd!!!!!

Och där är den....

Öh?!

Här var inget....

Okej! Vi tar det igen...jag fattade fel. NU vet jag vad jag ska göra!

Jag ska hoppa HÖGT!

-MEN DU! Nu får du snart visa mig VAD ska jag GÖRA????
Emma vänder sig om och muttrar ngt om att Kaxe skulle vara korkad?!
Hmmm...
Vi provar igen!
Kaxe funderar....åt det hållet har jag inte sprungit än....ska man prova tro?

Tjohoooo! Det här blev ju rätt!!!!!



DUKTIG KILLE!!! Du klarade det!!!! Vad säger du nu då Emma? Skulle min hund vara korkad? Pytsan! ;o)
Öh, vad är det jag hör?

Bäst att skutta dit....nyfiken ju!

Ahh...coolt! Johan har hittat en stor rund sak....eller ja...

...det var ju bara gräs....

varför blev han så glad över det? Jag sticker igen...




Titta där...en till rumpa i "vädret" :p

Min lilla Wilma <3

Hemma :D Johan och Tarzan

Bus :p




Sen kom Jenny en sväng...hon fick en puss av Tarzan :o)

Grupp kram :o)

Härliga gänget ;o)

Wilma myste lite hos Jenny innan Jenny åkte <3

Tack för att ni är så jäkla goa! Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan bara säga...HÄRLIGA bilder!!!!

Kramisar...

2010-03-12 | 22:51:07
URL: http://maria-biscroks.blogspot.com
Postat av: Maria

Glömde ju säga...Wilma är en ju en riktig mästerfotograf...brås på mor sin, tror jag minsann...=)

2010-03-12 | 22:53:17
URL: http://maria-biscroks.blogspot.com
Postat av: Camilla

HAHAHAHA! Det tror du va? :p Duktig det är hon...inte ens lätt för henne att hålla kameran upprätt ju! Och sen nå de små fingrarna till knappen :p Saknar din blogg!

2010-03-12 | 22:55:31
URL: http://arabandas.blogg.se/
Postat av: Ullis

Helt underbara bilder:) Hoppas ryggen blir bättre snart.



2010-03-13 | 00:38:34
Postat av: Emma

Hahaha Kaxe är inte korkad.. Det blir bara lite fel när han tänker ibland =D

Han är sååå gooo..

Var en riktigt rolig dag! Väntar på att filmen ska komma när Johan leker följa John med Wilma!

2010-03-13 | 01:21:57
Postat av: Veronica+ tjejer

Ohh, vilken rolig blogg. Vad jag har fnissat här åt tokiga bilder o roliga kommentarer. Härligt!!!

Krya på dig nu o ha en bra dag

Kram

2010-03-13 | 07:08:28
URL: http://www.mhm.se/Veronica
Postat av: A

riktigt fina bilder. :D

2010-03-13 | 07:26:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Karro

Härliga kort och kommentarer. Ni verkar ha haft en toppendag!!

Kram Karro

2010-03-13 | 07:48:32
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Teija

hahahahahahahahaha... En sån UNDERBAR och rolig blogg. Jätte roliga bilder oxå.

Kram, kram

2010-03-13 | 20:29:03
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: