100311

Hejsan :D
Dagen började med att jag och lilla Wilma satt och latade oss i soffan :p Vi tog täcket med oss, och satt under det och tittade på barnprogram :o) Det var rätt gött! Sen kom syrran hit, vi gick ner till byn och fikade på syster yster...jag börjar bli stammis där :p Riktigt roligt att träffa syrran!
Sen har jag spenderat hela eftermiddagen och kvällen med Wilma :D
Busan!



Det här ser riktigt gott ut :p

I pulkabacken :D Jag gillar Wilmas miner ;o)





Oooops :p

När kvällen kom, hittade jag och Wilma en ny favorit :p Wii :D Vi har spelat bowling och kört race :D


När hundarna har ätit upp och gått ut en sissta gång....så tror jag att jag ska spela lite till, innan jag sussar Hahaha! KUL!
Wilma vaknade här nyss, och först var hon rätt lugn och sa "Pappa kunde fått ta med sig Tiger..." Hahaha, söt hon är! Han är hos bror sin denna helgen, och Wilma tyckte väl att han kunde ha med sig en vän :p Så svarade jag, dumt nog, Han får säkert låna en av Ella... Så nu har Wilma vart jätte lessen och arg, för hon vill då inte vara med mamma, hon vill vara med Ella :p Kunde jag ju räknat ut! MEN nu tror jag att hon sover igen :D Och i morgon är jag säker på att hon inte är så arg på mig, hahaha!
Morgon dagen ska bli riktigt rolig! Då kommer Johan, Emma och antagligen Jenny hit....blir väl till att gå en promenad :D Och så blir det säkert ett å annat foto ;o)
Ha det gott allihopa! Nu ska jag skynda mig ut med doggsen, så jag kan spela lite till ;o)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Härlig wilma är! :)

Kul att du också tycker det är roligt med wii! :) vi får köra en tävling när jag kommer hem:)

2010-03-12 | 11:31:49
Postat av: Sara

Tack vännen min! Såklart vi ber om hjälp, det uppskattas massor! Kram

2010-03-12 | 12:16:24
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: