100310

Idag har inte vart en toppen dag :o( Har inte alls vart på humör...jag sover jätte dåligt, så kan ju bero lite på det... Hoppas att morgondagen blir bättre.... Som jag sagt hela denna dagen, jag är så trött på att vara trött! Vill vara go och glad igen!
Har iaf vart inne i stan idag. Träffade min goa syrra hos mor min, vi tog en kaffe där.

En liten blomma :p

Efter kaffet ringde Sara och frågade om vi ville gå en sväng på berget...och det ville vi :o)


Coco, som idag fyller 3 år! GRATTIS till Coco :o)


Efter promenaden var Sara snäll och körde mig hem. Så gick vi en snutt med Coco och Kaxe oxå :o)
Fick ett sånt roligt kort på Kaxe inne förut....hahahaha! Han gäspar :D

Ha det så bra...och God natt hälsar Kaxe ;o)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det bra du med, ta hand om dej vännen!

Tack för idag, skulle gärna vara med dej varaje dag, du ger mej energi genom att bara vara du! Kram

2010-03-10 | 20:58:28
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Karro

Tack för fikat och promenaden. Syns senare idag. Kommer vid 10tiden. Kram

2010-03-11 | 06:21:00
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: MONIKA

Hejsan..

Hoppas du är lite gladare idag..=)=)ja det är inte alla dagar man orkar bjuda på sig själv..men man får ha dagar man bara vill vara..och hoppas att nästa dag börjar med något glatt,och som senare fortsätter hela dagen lång och nästa o nästa............Vilka fina bilder på vackra hundar,grattis Coco..så söt.Hahahhaa vacker är ju Kaxe,men denna var ju lite "käck" att kunna få ta..gääääääääääsp..=)jättefin bild där,så gör jag idag,lite trött,ska iväg till jobb denna natt också.



Ha det bäst Camilla..=)=)

varma kramar.

2010-03-11 | 18:28:49
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: