:o)

Hejsan :o)
Nu var det ett tag sen som jag bloggade.... Har vart utan dator ett bra tag. men nu har jag fått lånat en dator av Sara och Benny, tack snälla! Så nu tänkte jag blogga lite igen :o)
Lite bilder från förraa veckan när jag och Wilma var hos min mormor och hälsade på :o)
Wilma hittade ett rött läppstift....

...och gav såklart mamma en puss :p

Favorit leksaken hos mormor....hästen, som Wilma borstar så väl :D

Wilma och mormor busar :p

jag och Tommt var med Wilma på lekplatsen här om dagen.... Jag gillar verkligen detta kortet på Tommy... Han ser så nöjd ut :o)

Wilma och Tarzan....bergsklättrarna...

Vi var på Skövde hundskolas dag i helgen :D Var super kul!!! Jag kan inte lägga upp en massa kort nu, blir så mkt...men vill ju givet ha med på mig och Kaxe ;o) Vi hade uppvisning i rallylydnad, och det gick super bra! Men shit så nervös jag var :p


Ett härligt kort på mmin goding!


Två trötta grabbar ;o)

Jenny körde hem oss den dagen...och Kaxe passade på att mysa lite <3

Jag, Wilma och Tarzan ute på promenad...




En rolig stubbe...lr är det gubbe?! :p

Jag och Wilma har tittat på alla blommor i "trädgården" :o) tror Wilma blir en florist, om inte mgt med djur :o) Bonde kanske? Hon älskar djur och natur...





Här är jag med Jenny i stallet, och rider Mattis :o)


Rasmus godingen var oxå med :o)

När Sara och Benny var här med datorn...passade hundarna på att myyysa :p


Jag var hos Netten och hälsade på härom dagen...hon bjöd på super go rabarberpaj :D

Lite kort från idag... Jag har vart hos Jennys häst, ska ta hand om henne tills på söndag.... var ute och red en stund...tanken var att det skulle bli en längre runda, men blev bara ca 45 min. Vi blev jagade av super stora, äckliga flyfä, som bet oss. MASSOR AV DEM! FYYY! Men annars var det riktigt trevligt ;o)
Lady Galant:

När jag cyklade hem såg jag dessa söta kossor :o) Ser så härligt ut! Och sen gillade jag att den bruna stod där bland alla de vita :p Finn ett fel? ;o)

Idag när vi var ute på promenad fick Wilma ta ett kort....
Jag...lat...NÄÄÄÄÄ!!!!

Tack snälla älskling för att du kör med mig så ;o)
Jaha...det var en sanbb genomgång om lite av vad jag gjort :o)
Ha det riktigt gott!
Och tack för att du tassade in här hos mig!

Kommentarer
Postat av: MONIKA Ina o Lucy

Tack för att du tycker Lucy bus är fin..blir glad vet du =)Ja hon är fin snäll och busig =)

Vackra kort som vanligt här..på er alla,ingen nämnd och ingen glömd.Härligt med gravid mage..spännande och efterlängtat =)

Vad kul att det går så bra med snygg-Kaxe..toppen !!!

ha en härlig sommar nu..hörs på facebook annars..=)

sommarkramar från oss..,hälsa mor din..=)

2010-06-17 | 10:45:28
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: