go kväll!

Hej,hej :o)
idag var vi då i stallet, jag, Tommy och Wilma. JÄTTE trevligt var det! Hade lite otur med vädret, då det regnade när vi cyklade hem.... fast bättre det, än att det regnade under ridturen ;o)
Lite kort från stallet:
(Ni som är vän med mig på face, kan se mer bilder där...)


Tommy hoppade oxå upp på hästryggen :o)

Han vågade trava med, det gillar vi ;o)

Efter ridturen blev det fika :D Det är ju ett MÅSTE!

Sen tog vi ut Mattis från hagen, borstade av honom, och Wilma ville såklart sitta lite på han med...


Wilma frågade oss vart hästaffären låg....hon var lite sugen på att köpa en häst...när hon blev stor ;o) Hehehe, lilla goding! Men tur att vi har Jenny och hästarna....det här är nog knappast sissta gången vi var där :o)
Efter rid och cykelturen, blev vi alla lite sega...Så vi la oss i våra sängar och tittade på tecknad film <3 mysigt! Till och med hundarna var med oss och slöade :p Hehehe, härligt!
Kaxe och jag på kvällspromenad:

HÄRLIGT!!!!!

Efter vilan, får man lite spring i benen :p





Detta kortet gillar jag :o) Min goding!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Härliga foton, ha en fin måndag, kramen

2010-06-21 | 15:22:03
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: