100626

hejsan :o)
Här går dagarna fort, trivs hur bra som helst med att vara tillbaka på jobbet :D Klart att det käns lite trist att inte vara hemma med familjen och hundarna lika mkt, ibland är det svårt att få tiden att räcka till. Hundarna får mer vila nu än förut, men det skadar nog inte....och nu när det är så varmt orkar de iaf inte så mkt :p
Igår var det midsommar, det firade vi med Mats och Hampus. Vi åkte till Balteryd, där vi dansade lite runt midsommarstången, Wilma och hampus åkte häst och vagn, och så träffade vi Bror, Gisela och nancy med familj lite :o)

Wilma och Hampus åker häst och vagn :o)


Detta kortet är väl bara för sött <3 Håller varandra hand i hand...

Efter maten så var det godisjakt här för barnen :o)
Hihihi, här "odlar" vi Tom&Jerry påsar i blomlådorna ;o)



Mamma och mormor var här på besök i förr går. Ett härligt kort på min mormor och Wilma :o)

Wilma....som sitter med en tusenfoting i handen....mys-pys...

Tommy har klippt sig (och jag med :D) Så här såg Tommy ut förut:

Och nu:

Jenny och Rasmus har vart här och hälsat på <3

Min goding, på en promenad i veckan...


På jobbet har vi två igelkottar, har sett dem två tidiga mornar nu :o) Hoppas jag få se ungar sen :o)
Här är en av dem <3

Nu ska jag strax till jobbet igen :o) Jobbar fem nätter nu, fyra kvar :o)
ha det riktigt gott!!!!! Kramen!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni ser ut att ha haft en trevlig midsommar. Vi hade det helt underbart. Se till så du får vila och ta det lugnt nu när du jobbar så mycket. Vi får väl höras!!! Kramar från Karro

2010-06-27 | 07:50:27
URL: http:///karolinajakobsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: