100620

Hejsan :o)
dagarna de går så fort... I morgon är det dax för mig att gå till jobbet, jobbar MASSOR i sommar :D Riktigt gott att börja jobba igen nu efter en lång sjukskrivning! Kommer att gå bra detta, är taggad!
I dag är det sissta dagen som jag är hästvakt, har vart riktigt roligt att vara i stallet lkite, är så härligt att vara ute och rida :o)



Det är två riktigt trevliga hästar som hon har Jenny!
Lilla Wilma godingen har studerat fåglar, hon fick en bok av jenny... Och den är riktigt poppis kan jag lova ;o)

Mys på filten....gott med äpple :o)

Jag har tränat hopp på mina busar .o) Riktigt duktiga båda två :D



En härlig sommar bild :D

Full fart på Wilma ;o)

Min goding!

Idag ska Tommy och Wilma följa med till hästarna. Jag ska träna hundarna, och sen ska jag bara vara med familjen, njuta riktigt nu! :o)
Sen måste jag säga: HIPP, HIPP, HURRA! För Yvonne idag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack ska du ha Camilla, ha en underbar dag

2010-06-20 | 10:25:24
URL: http://www.ackebers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: