100617

Hejsan :o)
Idag blir det inga kort...tänker bara skriva ett par rader...
Dagen har gåt....förmiddagen spenderade jag ute i solen, solade länge och väl :D Super härligt! Ska ju börja jobba natt nästa vecka, så nu vill jag passa på att njuta av solen, innan jag sover bort dagarna :p
Har vart en stund med lilla Wilma såklart :D Mitt lilla hjärta! Vi låg i på en filt i solen förut, och läste en bok om sveriges fåglar. Hon fick den av Jenny i veckan. Wilma älskar allt som har med djur och natur att göra <3
Sen bar det iväg till stallet för mig. En ridtur på drygt en timme blev det :o) Super härligt!!!!
Det är en massa andra saker runt omkring mig just nu....vissa saker som käns riktigt bra, andra som tynger mig massor just nu! Är så jobbigt! Tar sån energi från mig! Det säga ju att man som människa ska bli startkare efter alla motgångar....men just nu undrar jag när alla dessa motgångar ska sluta att komma...någon gång måste det väl ta slut? Eller är jag född med otur i livet? Fan, idag käns det som jag ska gå av på mitten..... Men, men...man får väl tänka på allt det possetiva....tur man har lilla Wilma, ja hela familjen, alla goa vänner, hundarna och jobbet! Vad vore man utan er alla?
Ha det riktigt gott!
TA HAND OM ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Irene

Kram tänker på dig/er.

2010-06-20 | 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: