En dag med Saga <3

Hejsan!
Jag har fått ett nytt utseende på bloggen :D Tack snälla Sara!!!!!
Idag har jag vart hos Karolina och Björn och hälsat på. Träffade lilla söta Saga, hon är ju bara för go den lilla gullungen!!!!
Karolina och Saga:

Det är inte alla gånger man får med Björn på kort inte :p Men idag lyckades jag :D

Gunde och Saga :o)

Gunde och jag busade en stund ute i trädgården :o) Han är en riktig liten goding!



Annars har jag bara tagit det lugnt idag! Vi satt och tittade på en film med Wilma när jag kom hem, sen kom Hampus över en stund och lekte med Wilma. Efter det åt vi tacos :D
Alla djuren har fått vad de behöver, och nu ska vi titta på film :o)
Önskar alla en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Både bäbisen Saga och hunden Gunde är såå söta! Hälsa till de lyckliga föräldrarna! Kram

2010-08-20 | 09:25:16
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: