100829

Denna dagen började LUGNT :p Typ med fyra timmar sittandes i soffan och titta på tecknat med Wilma :p Men mysigt hade vi de ;o)
När jag väl kom igång efter lunch, så blev det fart i mig :o) Har städat, tvättat, gjort rent i hos kaninerna, låtit kaninerna vara ute och gotta sig med gräs, tagit ut hundarna på promenad och haft besök av kusinen :D Tänk vad mycket man får gjort när man väl rest sig upp från soffan ;o)
Lite foton från idag:
Jag ocg Wilma på promenad med Tarzan:

Wilma ville visa sin skadade tumme....så här är den ;o)

Hon skadade sig på en bordskniv idag...en sån där som man har när man äter kött...de är ju rätt vassa de rackarna... Hon slant väl, och fick en reva i tummen... Så jag åkte iväg och köpte plåster med lilla skutt på... Wilma har vart jätte lessen över sin tumme (hon har lite svårt för blod....) Så när jag kom hem och skulle säätta på ett plåster på hennes tumme, lät jag lite avis på henne och sa: Men fy så orättvist! Får du ha lilla skutt plåster nu?! Det väll jag ju oxå ha! Wilmas svar: Ja, då får du bara sticka kniven genom tummen först då....
Hmmm, med närmare efter tanke...jag tror jag skippar det plåstret ;p
Elionas nya vän Takida, och hans syrra som Jenny ska ha....hahaha, hon fick allt oxå med sig en kanin hem :p
Takida är den som är först.

Takida:


Sen kom Jenny hit en sväng :D Tänk att de där kusinerna aldrig är att lita på.... Hmmm! Här försöker Jenny ta Wilmas nalle....

Hmm....

Wilma gav sig inte, och fick iaf tillbaka in nalle :o)

Men jag MISSTÄNKER att Jenney kanska snodde med sig något annat.... ;o)

Ett underbart kort, på min underbara hund :o)
Han tittar upp på mig här... och jag tror han säger: "Älskar dig matte" ;o)



Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Hej :) Är det belgiska jättar det där måntro?

2011-07-18 | 16:31:09
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: