100825

Hej, Hej!
Dagarna de går fort.... Jag jobbar en hel del, men nu har jag bara två nätter kvar, sen är sommarjobbet slut...
Och det är både på gott och ont. Att jobba 98, 74% natt har vart tufft....men att inte veta hur mkt jag kommer att få jobba är också lite tufft....det blir lite mer osäkert då....
Jag var hos en tjej här i Tibro och hälsade på igår. Jag ska få vara hjälpinstruktör i två rallylydnads kurser här i Tibro :D Det får jag tacka min kära granne Mats för! Kommer att bli super kul att få vara med på detta! Börjar redan på måndag :D
På Fredag ska jag och Jenny åka och hämta hem en "liten" kanin....en kompis till Eliona. Hon har vart mycket deppig efter Lollos bortgång, och det är inte så konstigt! De var ett syskonpar, och de har alltid vart tillsammans, och helt plötsligt blev hon ensam. Eliona var helt apatisk ett tag. Gjorde ingenting alls! Har magrat av, brydde sig inte om vad som hände i omgovningen, och när vi petade på henne så föll hon.... Det ska INTE kaniner göra, de är ett flyktdjur som alltid är berädda på att fly! Jag är oerhört "mesig" när det gäller djur, alla djur! Men å andra sidan kanske man inte ska ha djur, om man inte är så "mesig"....alla djur betyder massor för mig! Så jag har tyckt att detta har vart super jobbigt att se! Jag trodde jag skulle förlora Eliona också! Men, hon har piggnat på sig, och jag är inte så orolig längre, men en kompis behöver hon!
Ni som är vän med mig på face ser många av mina bilder där :p Men vill ändå lägga upp lite här. Jag älskar ju mina bilder, hahaha ;p






Önskar alla en riktigt fin dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: