100817


Kortet är taget från skövdehundskolas sida, tassa gärna in där och titta på fler bilder ;o)
Det var ett tag sen som jag bloggade nu :p Har liiite att stå i :p Jobbar för fullt, pluggar så mkt jag hinner, och sen vill man ju ha tid för familj och djuren me :o)
Det är lite som har hänt.... Jag har nu gått rallylydnads instruktörsutbildningen. Det var JÄKLA roligt!!!!! Detta är verkligen min grej! Jag bara älskar det!!!! På fotot sitter jag och Sussie och vilar mellan all träning som vi hade under helgen :o)
Kaxe kommer snart ställas....det var ju ett tag sen nu :p Den 4/9 ställs han igen...
Och den 6/9 kommer han röntgas :p FY, så nervös man är!!!!!!!
Min lilla Lollo dog i Fredags, antagligen ihjälskrämd av den jävla åskan! Det var inga dåliga smällar som kom :o( Käns skiiiit trist!!!! Hon som repade sig så fint efter det onda benet.... Eliona är kvar, men är mkt deppig just nu! Kaniner ska väl inte vara ensamma.....och hon är inte van vid det heller :o(
R.I.P lilla Lollo!


Idag har jag och Wilma vart på minizoo, det är lika ppoppis var gång man åker dit ;p



Min buse på promenad :o)



Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Men fy vad hemsk med ninisen! Massa Kram!!!

2010-08-18 | 09:25:20
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: