081018

Hejsan :o)
Idag har jag haft en ledig dag.... Wilma har vart på dagis 9-14, så jag har hunnit med lite saker som skulle göras me :o)
Wilma påväg till dagis :o) Hon är ju bara så söt! Och attans så fort hon cyklar!!!! Jag och Tarzan fick halv springa till dagis i morses ;p

Lilla Tarzan busen:

jag och kaxe tog oss en skogstur idag, gott så! Tänkte leta lite svamp...men hittade inga ätbara ;p

Bus killen!


Mattes goding <3


Lite senare fick även Tarzan följa med ut i skogen :o)


Min lilla goding :o)

Jag är lite trött nu :p Så jag orkar inte vara så påhittig i mitt skrivande... Men la iaf upp lite bilder ;o)
I morgon ska jag träffa Syrran och Björn, och lilla Saga <3 Ska bli såååå mysigt!!!!
Nu blir det mys i soffan :o) Fast and the furious går ju sen :o)
Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Det sista kortet är ju sååå myyyys!

Massa Kram!

2010-08-19 | 08:45:17
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: