Lite frpn dagarna som gått....

Mettan....som håller på att flytta :o)

Jag, Wilma och Tarzan på promenad...








Nu är det vår :D Wilma på cykeltur :o)



Denna dagen var det så varmt, så vi var ute nästan hela dagen :D Första glassen för i år....ute åt vi den me :D


Busan ;o)


Härligt, härligt <3


Wilma gör Kaxe vår fin :p



Wilma äter kvällsmat.....och ger bort en del :p Jag undrar jag verför våra hundar tigger....

.....Wilma ser så oskylldig ut så ;o)

Tarzans bästa säng :p

Wilma tränar hopp på Tarzan.

Går jätte bra!



Min goding lagar middag åt mor sin <3

Den självgående dammsugaren.....Kaxe bryr sig inte ett skvatt om den....Tarzan tycker den är lite läskig...

Hemma hos mamma, Wilma och mamma gör en tupp :p



GODINGEN Gunde var oxå där, med husse och matte..
GUNDE:

Johan kom oxå på besök :o)

Johan försöker få Wilma vara intresserad av bilar :p

Påskakärringar påväg till blåkulla :o)



Wilma och Johan busar..

Wilmas fågel kom och hälsade på hos mor när vi var där :o)


ÖNSKAR ALLA EN GLAD PÅSK!!!!!

Kommentarer
Postat av: Han den dära Johan

Alltså vart tog Rådjurs bilderna vägen?

2010-04-04 | 12:08:27
Postat av: Ulrika

Tarzan är sååååå svår att lära saker....;-)kram

2010-04-05 | 19:53:22
URL: http://www.skovdehundskola.se
Postat av: Teija

Som vanligt sitter jag med ett stort leende på läpparna när jag tittar o läser här! Helt underbart! Hittar inte ngt vettigare ord. hahahha



Fräsiga påskakärringar på väg till Blåkulla!!!!!! hahahahahhah



Häftiga bilder på Tarzan när han hoppar! Måste skaffa mig en bättre kamera. heheh



KRAM

2010-04-06 | 07:48:47
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: