Lite från idag :o)


Tog ett så sött kort på Wilma och Tarzan i morses :o)

Wilma fick låna mina porslinsfärger, och har målat sitt eget glas idag :o)

Vi har haft en riktigt lugn dag idag...gott det ibland :o)
Vi tog en tur till ån förut, alla utom Tarzan :o(
Min fiiina Kaxe <3


Tommy och Wilma fiskar....

Ett riktigt härligt kort på mitt lilla <3 :o) Så söt så!

Tyvärr fick de ingen fisk :o( Men sissta gången så fick de iaf napp....ett träd :p Hahahaha, det hängde fler fiske krokar i det trät...så de var inte ensamma om det :p
Kaxe tyckte det var skiiiit spännande med linan som kastades ut i vattnet....han stod så fint och tittade ut över vattnet varje gång Tommy kasta...så jag passade på att fota ;o)



Kortet som är här nedanför la jag ut på face....fick lite olika kommentarer... Sara kallade han för Filosofen... Johan tycker det ser ut som att han tjurar... Hmm...jag håller på Sara där...Filosofen ;o)


Nu kommer en bildserie på Kaxe :p Jag har tränat "rulla runt" på Kaxe, men gett han rätt mkt hjälper. Nu kan han det med lite mindre hjälper :D Kul tycker jag :o)






När vi kom hem ville lilla söta Wilma smörja mina fötter :o) Och det tackar jag då inte nej till ;o)
GOING!!!!

Lite mys i soffan...

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hej Camilla! Går du på någon kurs på Skövde Hundskola i vår?

Loke och jag går Allmänlydnad. Det är så HIMLA roligt när vi kommer framåt i träningen!

Vårkramar från Kathi

2010-05-13 | 21:14:44
Postat av: Teija

Heeej :)

ÅH sånna fina bilder!!! Sån glädje i alla bilderna. En fröjd att titta på!!!

Den med Kaxe när han sitter på stenen, ryggen hit...Underbar!! Ja, filosoferar gör han nog :)

Önskar er en underbar fortsättning.... KRAM, KRAM

2010-05-26 | 22:22:31
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: