Då var jag här igen ;o)

Det går upp och ner med bloggandet :p Men ska fösköka att uppdatera här lite oftare :p
Lite kort från en solig dag hos mor min...
Wilma och Gunde myser <3

Min lilla goding...

Här är det alltid roligt att gå balansgång...i mammas land :p Wilma har redan börjat leta efter jordgubbar :p


Lite vårtecken :D


Min stolta mor....hon har gjort en tavla :o) Duktig!

Påväg hem....alltid roligt att gå balansgång :o) Härligt kort på Wilma!


Myyyys pyyys i soffan :o)

Ett härligt kort, eller hur :o)

På lekplatsen med Wilma och Johan :o)

Johan och sin bilring :p

Hemma hos mor, när mor fyllde år.

Min mormor!

Wilma som bjuder på sitt lördagsgodis :o)

Jag och Wilma myser!

Tommy och Wilma fick provåka Nettans bil en dag :o) Härligt kort, eller hur?

Min goa Kaxe på promenad...

Årets första grillning, hos grannen Mats...

Mats son Hampus, Wilmas bästis :o)
Wilma som har fotat :o)

Och här har Hampus fotat Wilma :o)

Tommy.

Hela familjen Adersson...härligt foto :o)

Jag och Kaxe har vart hos Sara och Benny och hälsat på :o) Coco tyckte inte om det, hahaha :p Men vi andra tyckte det var riktigt trevligt :o)
Här står Benny bland grytorna och river....han ska laga tacospaj :p

Goa Sara :o)

Ett bättre kort på Sara...hahaha :p

Coco

Så har jag ju då vart på utbildningen me....Sissta helgen :( Kommer sakna den här tiden!!!! Har verkligen fått gå i den bästa klassen!!!! Har haft så jäkla rligt!!!!!!
Kaxe som får lite mys av Sandra...

...den här killen kan ta för sig :p

Carina

Jenny

Linda...super glad!!! Hon klararde provet :o)

Hur det gick för mig? BRA :o) Jag klarade dock inte det skriftliga provet, men jag ärinte lessen....jag gjorde mitt bästa, och jag tror jag sätter det nästa gång :o)
Det blev lite rörigt....en massa kort hit och dit...men jag ligger ju efter här på bloggen :p Detta var lite om vad som hänt ;o) Kommer nog tillbaka med lite nytt från idag, lite senare ikväll sen :o)
Ha det gott alla!
Kramen!!!!



Kommentarer
Postat av: MONIKA

Roligt när du kommer tillbaka och bloggar..alltid härliga bilder..är och kollar här då och då..=)

Nästa gång tar du det..Det är jag säker på..du är så duktig tycker jag Camilla.



Ha det bäst,kram till er alla..<3

2010-04-26 | 20:17:58
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: