100428

God Morgon :o)
I Måndags var det meningen att jag och Wilma skulle åka till min mormor en sväng, men då Wilma inte är riktigt frisk, stannade vi hemma ist. Jag åker till mormor på Torsdag ist :o)
Jag och Wilma tog iaf med oss Tarzan på en liten promenad...gick förbi en lekplats...så där fick vi ju stanna till en stund :o)


Tarzan busen :p



Här kan nog Wilma sitta en hel dag tror jag...och göra tårtor till mig :p


I går var jag, Wilma och Tarzan hos syrran....en större del av dagen :D De har fått det så fint i stitt hus nu. Övervåningen är nästan klar :D Super nice!!!!!
Söta Gunde....på bushumör :o)

Hihihi...du kan inte ta den...du kan inte ta den... :p

Hihihi...

Inne i värmen en stund.....wilma målar så fint :o)

Tarzan busen...typiskt han att kolla ut gemon fönstren...hahaha :p


Efter ett tag kom solen fram...så då gick vi ut i trädgården och fikade :o) Hundarna fick varsitt ben att knapra på :o)


Wilma, Karolina....och magen <3

Efter fikat blev det mera bus :o)




Sööötiiis <3











Vi gick över till syrrans granne och kikade på hästarna en stund :o)

Sen var det dags att åka hem....vi svängde förbi Jenny... Wilma fick vara med och släppa ut Rasmus ur hundgården :o) Det var ngn som blev super glad....

TJOHOO!

Min goding...på våran promenad :o)


Önskar alla en super fin dag!!!! Har själv ingen aning om vad jag ska hitta på idag....men ngt kul vill jag allt göra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: