100404


Min lilla goding ville se ut som en påskhare igår....jag gjorde mitt bästa, hahaha :p Så här fick de bli :p

Wilma fick klär mamma och Gunnars påskris....

Fick lite hjälp av moster ;o)

Gunde fick prova min tröja...hahaha :p

TOKIGA FAMILJEN!!!! Hahaha, visst är vi snygga i våra servetter? ;o)

Men....vad gör du i busken Wilma????

Jaha...du hittade ett påskägg där....

I ett av äggen fanns det såpbubblor :o)



Gunde!


Björn :o)

Mamma njuter av solen....

...och fick sällskap av Wilma :o)

Wilma dekorerar den GODA tårtan :D

Fin så!

Mamma och Gunnar <3

När jag kom hem igår, tog jag en promenad med Kaxe.....


Idag har vi vart vid kiosken och ätit glass.....

...och korv :p

Tarzan busen...

Stannade till vid lekparken en stund...






Efter det blev det en tur till skogen....

Min fina grabb!




Lite fika....ett måste i skogen ;o)




Gjorde ett litet hinder i skogen :p


Wilma ville oxå hoppa :o)



Ja.....hm....säger bara en sak: Varför tänker jag på dum dummare när jag ser detta????

Vårtecken :D

Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Det syns att er p¨sk varit bra! Och fjärilen, vill med fota såna! Såg en på torpet men hade fel objektiv... =(

Kram

2010-04-05 | 08:59:49
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: MONIKA

Hejsan..

Vilken fin påsk ni har haft..underbara Irene som bjuder på god mat och en påsktårta .

Skogen börjar att ta form i lite grönare stuk nu..så kaffekorgen kan gott få följa med nu..ser så himla mysigt ut där i skogen..=)

Fina kort som vanligt på er ALLA..=)



Just nu här hos oss regnar det..blåser och är kallt tycker jag idag.Ska väl få ändan ur stolen snart och ge mig ur på något ihop med mina två..Har jobbar så lusten,just nu är 0..men men man får ta sig i kragen....=)

ha en fortsatt fin helg framför..

Kram .

2010-04-10 | 16:33:25
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Karro

Tack för det fina inlägget på min blogg. Vore kul o ses snart, är ju ledig from tisdag så då blir det ju lättare att ses när jag går hemma. Kram Karro

2010-04-22 | 19:59:30
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: