Verkar som att bloggen funkar igen :D

Nu har jag massor med bilder att lägga upp :p För nu funkar nog bloggen igen :)
Börjar med gårdagen, då jag och Wilma hade med oss tarzan till syrran :)


Bus med gunde :)


Lilla Wilma tycker det är så kul att busa med hundarna :)



Mosters lilla gullunge ;)

Ute på promenad :)




Söta Gunde!

Wilma ser ju för härlig ut när hon sitter så i sin vagn :p

spring i benen....

grabbarna bus!!!

Karro ska läsa saga för wilma och hundarna :)

mys pys :)

Nu får vi se om det funkar med bloggen :)
I morgon är det släktträff hos morbror Rolf, med skytte, och på söndag börjar jag och Kaxe allmän lydnad. och sen jobbar jag natt hela helgen lång :) Så det är fullt upp här ;) Men det är härligt!
Har MASSOR med kort att lägga upp, så jag får väl ta lite i taget....för att komma ikapp :) Det är ju korten som är roliga för mig att "visa" :) Skriva tycker jag är sådär :p
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Karro

får tacka för en trevlig eftermiddag, det är så kul när ni kommer på besök och Gunde var helt slut efter att han och Tarzan hade busat och gått promenaden. Kram Karro

2009-09-04 | 19:31:30
Postat av: Sara

Så tråkigt att du jobbar i helgen! Det ska ju partajas ikväll, hade verkligen velat ha er här också! Massa Kram!

2009-09-05 | 12:51:37
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Teija

hahah.. Ja bloggen såg lite mysko ut tidigare. hehheh

Håller med dig, fotona är nog det roligaste att visa. Skrivandet är väl lite si och så med :)

Och dina bilder är ju så fina och proffsiga :)

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.

KRAMIS

2009-09-05 | 20:17:17
URL: http://fevites.se
Postat av: Sara

Jo då, det går bättre med Coco, hon går på smärtstillande nu. Hon springer som en tok och men kan inte böja tassen ordentligt!

Hoppas det går bra med dej på VC idag! Kram

2009-09-07 | 09:52:01
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: