HEJ!

HEJ!
Idag är jag ledig :D Så skönt! Ska vara med Wilma hela dagen lång :D
Jag har haft fullt upp ett par dagar här. Utbildningen började i Fredags. Så jäkla kul!!! Går ihop med Sara som har dalmartinern Coco, vi tänkte plugga ihop, vilket gör läxor och inlärningen så mkt roligare :) I gruppen är vi åtta stycken tror jag :p En lagom grupp, alla är så possetiva, glada och lätta att umgås med. Ett riktigt bra gäng :)
Så hela helgen gick åt att lära sig mer om hundar, vilket jag inte alls hade någt emot ;)
Sen blev jag inringd att jobba natt, vaka. Skulle även gjort det igår. Men lagm när jag stigit på bussen så ringer de och säger att jag ej behöver komma. Det var bara till att plinga, stiga av i Igelstorp ch sen gå en promenad genom skogen hem :)
Förra veckan var jag och Wilma på Läckö ihop med Johan och Emma :) Tänkte lägga ut bilder senare idag. Nu vill jag bara ta det lite lugnt här hemma, och sen spendare dagen tillsammans med min underbara Wilma!
Ha det riktigt gott!!

Kommentarer
Postat av: Sandra [Rajja]

Du skulle höra av dig i veckan så att vi kunde bestämma om i morgon :-) Skulle behöva veta hur vi gör. Kram kram

2009-09-03 | 21:30:36
URL: http://chouwa.blogg.se/
Postat av: Sara

åhh äntligen kan jag kommentera här igen! Lovely!



Såklart vi vågar följa med på äventyr!! Gärna det! Kram

2009-09-04 | 07:01:43
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: