Äntligen ledig :D

halloj!
Har jobbat helgen. Vi har haft tre riktigt lugna nätter, men jag har haft ont i en handled, så det har vart lite gnäll på mig ;)
Jag krossade mediciner för två veckor sen, krossen satte sig, och jag skulle försöka få upp skiten. Och då gjorde jag nog illa handleden när jag drog i den rackarns krossen....och värre har det blivit med tiden. Denna handen är ju redan skadad, då jag åkte genom en fönster ruta en gång och skar upp hela underarmen. Senor, nerver och muskler skars av. Sen dess har den vart lite skadad :p
Så idag fick jag åka in till VC, jag har en inflammation i en sena, och tydligen så har jag tennisarm oxå :( Så det är därför jag har ont. Ska försöka att vila handleden, och sen ska jag ha handledsskydd på när jag känner att jag behöver vila handleden....
Idag är jag TRÖTT :p Skönt att vara hemma, få sova i sin säng, vara med min underbara söta och goa lilla dotter i morgon, och mysa med mina goa vovvar! Tommy och jag får väl mysa lite framför teven sen.
Jag skulle träffat Sara och benny idag, ihop med syrran. Men så fick jag ju sitta på VC ist :( Ska se om jag kan hitta en annan dag att ses! De är så jäkla roliga och goa de där två! Tycker att det är så roligt att få ha lärt känna Sara! En riktig liten glädjespridare :)
Har så mkt kort att lägga ut, men skiter i det ikväll :p Jag vill ta det lite lugnt. har bla kort från Rolf och helen. Vi var där i lördags och sköt luftgevär, kolsyrepistol, pilbåge och blåsrör. Så jäkla kul var det!!!!
Men jag ska lägga ut två härliga kort iaf! Ett på Gunde och Loba, och ett på Wilma och gunde :D


Ha det gott allihopa!
Kramar om!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Stackare, vad besvärligt det låter med din handled.

Jag skickade ett sms till dig förut idag...hoppas jag har rätt nummer...Hur har du det på fredag? Sugen på att träna hundmöten?? Jag har ett möte i Tidaholm kl 10 sedan är jag ledig hela dagen. Kanske Maria Hallén kan vara med också!

Hör av dig :))

Kramar

2009-09-07 | 21:56:26
Postat av: Nancy66

Låter inget vidare med din handled. Hoppas det blir bättre,

Jag skulle själv behöva åka in med min arm, misstänker också tennisarm här,,,usch



Ha det fint, <3

2009-09-08 | 18:16:14
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Monika

Tråkigt att du har så ont...hoppas du får vila..ja detmåste du ju om du ska bli bra,bättre..=)=)

Härliga kort på dina goa kära..

ha det bara gött nu..jag ska ner i natt igen och jobba ,,skönt att vara igång igen.

kramisar till er alla../Monika

2009-09-08 | 18:55:44
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: