090928

Hejsan!
Är lite trist att blogga utan kort...med tycker ju att den nya bloggen är lite rolig...så ett par rader kan jag väl dela med mig av :)
Idag har jag och Wilma lekt nästan hela dagen. Hundarna har ju givetsvis vart med oss, men jag har haft mest uppmäsrksamhet på Wilma. Loba följde dok med oss på en promenad.
Wilma har fått en ny docka, som hon älskar att leka med. Vi har lekt att dockan är sjuk, den är på dagis, den ska ut på promenad m.m Phu, kommer inte ihåg att det tog sån energi att leka med dockor ;)
Ikväll har jag tagit tag i hundarna lite mer. Kaxe och jag tränade på lite övningar som vi lärde oss i helgen, sen försöker jag lära in ett trix på han, så vi får väl se om det blir bra ;) Sisst så avslutade vi med en godisruta.
Loba är så grymt aktiv, så med henne började jag med kontaktövningar då hon sitter framför mig, och det är hon riktigt bra på nu. Sen körde jag en godisruta på henne, så hon jobbade lite själv. Och det sissta så fick hon gå brevid mig, och vi jobbade med att gå brevid med kontakt.....det är svårt, men gick bra :)
Lilla tarzan busen fick en godisruta här utanför :) Han är så söt den lille, inget kul alls att vara ute i blåsten, men när jag slängde ut godiset på gräsmattan blev det fart i han, hihihi!

Jag tror Loba har slutat löpa nu. tarzan bryr sig int ett smack om henne nu, och när de ses med kompostgaller emellan, så är det ingen som bryr sig. Känns bara lite underligt då Kaxe inte brytt sig ett dugg om detta!? Tarzan har ylat, inte kunnat äta, sstressat och haft det jätte jobbigt. Och kaxe har avrt som vanligt..... Trode alla hanar visade något iaf....
Ha det riktigt gott!
Kramen :)

Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

fin blogg hoppas du får en bra dag , kram

2009-09-29 | 11:18:43
URL: http://caandyfreak.blogg.se/
Postat av: Madicken

Fin blogg du har =)

2009-09-29 | 22:23:14
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Kathi

Hej Camilla!

Vilken fin blogg!! Men var är fotona??

Kram Kathi

2009-09-30 | 19:09:41
URL: http://kraljicamira.blogg.se/
Postat av: Linda med flock

Hej frun :-P Prova om det funkar att lämna kommentar nu... Har kryssat ur och kryssat i så hoppas att jag kryssat rätt så det blivit BINGO, hahaha



Passade på att länka till din blogg med <3 <3



Kram kram

2010-03-07 | 10:36:28
URL: http://lierhasliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: