090923

Hej!
Nu var det ett jäkla tag sen som jag skrev ngt här :p Jag har ingen kamera alls nu...så jag tycker att det är lite trist att sitta här och bara skriva :p
Är jäkligt aktiv på facebook ist, ni som är där, har ju sett det :p
Jag har tränat hundar hela veckan lång :D
Två dagar (i Tisdags och i Torsdags) fick jag hjälp att träna hundmöten. Tack snaälla Sara, benny och karolina för att ni ställer upp och hjälper till!
dagarna där emellan har jag tränat en massa kontaktövningar, stabilitesövningar och lite rally :) Loba har jag oxå börjat lite lätt med. Hon kan allt ;)
I Sönadags var jag på kurs igen, och denna gången funkade allt super bra med Kaxe! Helt otroligt vilket skillnad det var på han! :D KUUUL!
Jag har gjort lite läxor, är riktigt kul när det bara handlar om hundar :D
Sen har jag spenderat en massa tid med Wilma, och den tiden är ju helt klart den bästa :) Goa lilla mys tjejen som jag har!!!!
Har vart ledig rätt mkt...lite för mkt...fast å andra sidan vet man ju inte hur det blir. Sommaren som var jobbade jag för mkt nästan, så man kanske ska passa på att njuta ;)
I morgon ska jag jobba en natt, sen blir det utbildning i helegn. Det ser jag fram emot som attans :D
Ha det riktigt gott!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, det är sällan det blir lagom, men hoppas du får lite mer jobb.



Kramisar till er,

2009-09-24 | 16:32:49
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Sara

Klart!!

2009-09-24 | 17:19:35
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Anita Fransson

Toppen Camilla nu drar vi igång Sankt Bernhardsringen

Hälsn Anita

2009-09-24 | 18:59:33
URL: http://www.madonnans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: