090909

Halloj!
Dagarna de går :p Igår hade jag och Wilma en heldag här hemma, då vi städa upp, mest i hennes rum :) Mysigt att göra det fina hos henne :)
Sen åkte jag, Karro och Björn till sara och benny och hälsade på. Coc och Gunde fick busa :) Första gången som de träffades, och det funkade jätte bra!
Idag blev jag medbjuden att åka till Sara och Benny igen. De ska få besök av två andra hundar. Det hade vart jätte roligt att komma dit och se hundarna busa. Men jag och johan ska till brevik och släppa Kaxe i vattnet :) Härligt att se han springa där :)
Man kan inte vara med på allt, ibland får man välja :)
Mina hundar har fått vila ett par dagar. Dels har jag jobbat natt, och sen har jag haft värk i armen, och vart trött. Så då har de fått vila....men de har väl överlevt :p
Idag ska iaf kaxe få göra av med lite energi, och sen ka jag sätta igång med träningen. Missade allmän lydnad i söndags, då handen gjorde ont. Men på söndag ska vi dit, och tills dess har vi läxa att göra :)
Här kommer lite kort från när Loba och Gunde busade med varandra :)
Du ka inte ta den.....

Ska vi slå vad?


Va sa du Gunde? :)




Vad vill du Björn? Jag sprang och hämtade den...alltså är den min!

Nej, du får hämta din egen....

Min lilla GODING!

Bus med Gunde.


Oj,oj...han är stark....

oooops!

Ingen skada skedd ;)





Liten vilopaus..


Sen orkar vi ett tag till :)







De här korten som kommer här, har jag "tagit" från sara Brorsson, www.dizela.blogg.se
Dessa är från när kaxe ver hos dem och busade med coco :)



Och dessa kort har Sara tagit på mig. Bra fotograf!



Tack sara!
Avslutar med ett kort på min underbara Wilma :)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Jättehärliga foton och de fotona på dig var toppenbra, :)



Ha en fin dag,

2009-09-09 | 11:00:10
URL: http://http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Monika

Åååååååå vilka fina kort..och du är ju vacker som ängel där du sitter..jättefin..=)

vad kul det är med hundar som busar med varandra..korten på Kaxe är så snyggt där han står.Vilken fotograf.=)=) toppenkort !!

ha det så bra nu och hoppas att din handled blir så bra nu så du och Kaxe kan ta upp era träningar igen.

ha en fin dag..kram till er alla.En X-tra till lilla söta Wilma./ Monika

2009-09-10 | 11:29:49
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: