Saknad...

Varje djup sorg har en förlorad glädje till föremål.
Tappa inte bort denna riktning.
Låt inte sorgen gömma sitt ärende.
Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få....


*************************************************

Jag miste dig,


du kommer aldrig åter.


Mitt hjärta brister och jag gråter.


Tusen tårar senare jag står vid din gravstens sida,


det känns skönt att du slapp lida.


Jag vill bara säga att jag älskar dig så,


även fast jag lät dig gå!

************************************

Sitter och tänker på Baron....saknar honom....



Kommentarer
Postat av: Karro

Han var en härlig hund. Saknar honom själv ibland. Kram Karro

2009-10-06 | 16:59:06
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Din granne

Alla som har träffat Baron saknar väl honom?

2009-10-07 | 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: