Dagarna de går...

Ja, dagarna de går...ibland alldesles för fort....
Hade tänkt att hinna packa en massa, det första flyttlasset går på Fredag. Men sen har man Wilma, som man vill busa och leka med en massa <3 Tre hundar som vill aktiveras, och en å annan läxa att sitta med :p I natt satt jag uppe till 01, och gjorde två inlämningsuppgifter :) fast måste säga att detta är de roligaste läxorna jag någonsin haft :D
Wilma och jag var ute och lekte bland höstlöven igår med. Jäklar så roligt vi hade det! Wilma kastade en massa löv på mig, och när de fastnade i håret och på mössan, så garva hon som bare den :p
Idag ska syrran ha Wilma, kommer och hämtar henne klockan 12. Jag hade tänkt att packa då....men så fick jag hoppa in och jobba natten som kommer, så nu ska jag sussa lite istället :p Men det gör inget, för nätterna tackar jag då inte nej till :p
Kaxe och jag var ute igår kväll, gick en promenad, och sen tränade vi lite lydnad på en åker. Där mötte vi Rolf och rasmus. Jag gick med kaxe i en sväng i det mötet, underlättar ju grymt för en hund att göra så. Och man vill ju att hunden ska lyckas... Sen var det mörkt, och då brukar kaxe tycka de flesta möten (med eller utan hund) är lite värre. Så jag tog en liten större sväng än vanligt... Och det mötet gick jätte bra! Fast när Rolf stannade och pratade lite, blev han ju såklart glad :D Han vill helst av allt springa fram till personer (särskillt de han känner) och få lite kel :p Han är en riktig "liten" kelgris <3
Nu ska jag vara lite med Wilmis innan Karro kommer och tar henne ifrån mig .p
ha det riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka uppgifter du gjorde du i natt? Hur kan din hjärna funka så dags? Min hade ballat ur totalt! :p

Du har en utmaning i in blogg nu! =)

2009-10-15 | 13:14:11
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart går flyttlasset...nytt hus på landet igen..?

2009-10-15 | 14:07:46
Postat av: Monika

Hahahahahah hann inte fortsätta..

Visst är dt bra med dessa svängar ..förstår inte att folk måste gå..då nästan precis på en..det är inte normalt för en hund heller..så gör dom inte lösa..

Lycka till nu i huset heller var ni ska flytta ..kramisar från oss..

2009-10-15 | 14:10:56
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Alexandraida

Hahah ja han är en "liten" kelgris.

Vill han sitta in knäet och vara med i soffan.

Pappas kompis hade en tik och hon skulle ALLTID göra sig "liten" och ligga i knäet och i soffan =D

2009-10-15 | 15:06:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Karro

Jasså tog jag henne ifrån dig:) När vi hade henne så var vi inne istan och köpte pärlor, sen gjorde vi lite halsband,läste böcker,målade,lekte ute,åt lite mat och fikade lite. Får ha henne snart igen, går ju lite lättare när ni flyttat, är ju inte så långt att hämta å. Hoppas det går bra att jobba inatt. Kram Karro

2009-10-15 | 18:47:15
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: gea

Lycka till med flytten! Kramar till er från oss

2009-10-17 | 01:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: