0991006

Hejsan!
Jag har fått låna en kamera av sara, så nu kan jag blogga med kort igen :D Tack snälla Sara!
Jag var där en sväng igår, tog en kaffe och tjötade skit :) Jätte kul, verkligen. De är lite smått tokiga de där....det är nog därför jag gillar dem så mkt! Sara är jag verkligen jätte glad över att få ha lärt känna. Och att vi dessutom går samma utbildning gör ju allt bara så mkt roligare :D
Jag har då fotat lite av dagen som vart :)
En morgontrött Loba :)

Kaxe lika trött han :)

Så söta de är!
Kaxe var med mig och wilma ut och hämtade posten...

Jag tycker Wilma ser för go ut på detta kortet!!! Hon skulle plocka de få blommor som vi har kvar i trädgården. Och där satt en geting! Hon ser så orolig ut :p

Sen tog vi med oss tarzan, och hink och spade, ner till grusgropen. Att se tarzan springa som en tok där i gropen, är helt underbart att se! Man kan inte sluta le!
Hmmm, ska jag springa...eller inte....

...shit, där kom en pinne flygandes....bäst att ta den rackarn!!!



Min busiga lilla goa tjeja!


Sen satt vi ju en stund och gjorde sandslott och sandkakor med :)

Min lilla Tarzan började bli trött...och njuter bara av att vara ute :)

Tommy hde lovat Wilma att de skulle in till Tibro och leka på lekparken idag. Så då passade jag på att hänga med me kaxe. Vi tränade lite kontaktövningar runt lekplatsen. Det gick sådär. Detta är en helt ny plats för Kaxe, och han var nyfiken på hundar, människor, bilar och allt vad som fanns :p Men tycker att det gick rätt bra iaf! De flesta gångerna hade han kontakt med mig, och då är jag nöjd :D
Sen har jag tränat Loba ilväll oxå. Hon är rätt rolig att träna. Lika mkt energi som Kaxe! Tränar nästan bara kontakt med henne. Lite sitt, ligg och stanna kvar oxå. Så ville jag få henne att lära sig "hopp upp". Så hon fick hoppa upp och ner på kullen här utanför. Och jag tänkte ta ett kort när hon satt där så fint. (Hon satt fint först) Men det var kolmörkt ute, och inget såg man i displayen, så jag chansa...och efter 7 kort fick jag med HELA Loba...kortet blev inte så bra...men nu tänker jag banne mig lägga upp det iaf, eftersom jag fick med hele henne tillslut :p
Så...här har vi Loba...som tröttnat på sin matte som bara står där och fånar sig.....hahahaha!

Ha det riktigt gott allihopa!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så roligt det är att läsa detta! Blir så glad! Du är ju fantastisk! Tavk för allt!

Och så roligt att du lyckats med kameran, det gjorde jag aldrig med den.... :p

Kram!

2009-10-06 | 22:04:05
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Karro

Härliga kort. Tacksamt att du fårlåna en kamera. Våran blev såld, Björns bror ville ha den. Ha en bra dag så får vi försöka ses en dag. Kram Karro

2009-10-07 | 07:27:21
URL: http://karolinajakobsson.blogspot.com
Postat av: Teija

Hejsan

Alltid lika kul att läsa din blogg. Så glad ton och många fina bilder, varje gång.

Så DUKTIG du är med dina hundar, som tränar och tränar jämt. Vilka lydiga hundar du kommer att ha :)

Söta bilder på Loba och Kaxe när de sussar :))

Ha en trevlig dag.

Kramis

2009-10-07 | 10:41:27
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: