091004

Hejsan!
Jag ska atrax cykla in till stan, ska jobba natt. Men lite hinner jag blogga innan :)
Idag har jag och Karro vart på allmänlyndad och tränat med Gunde och Kaxe. Det var en så jäkla kul dag idag, vi stadstränade med hundarna :D Kaxe var lite mer på G idag, än sisst. Men helt OK iaf ;) Vi gik in till centrum, och på vägen in gjorde vi ett godisträd, låt hundarna hoppa upp och ner från bänkar och tränade kontakt. I centrum lät vi hundarna gå balansgång runt livets brunn, vi tränade på att låta hunden gå på andra sidan av en stolpe, och sen luska ut att de ska backa till baka och komma på rätt sida av stoplen. Vi lät hundarna gå slalom mellan stolpar och ett cykelställ, krypa under staket och hoppa upp och ner på fler bänkar. Vi lät dem även gå fram till lejonet utanför apoteket. För er som inte sett det, så är det ett rätt hotfullt lejon för hundar. Lejonets man ser för hundar ut som rest ragg, den är framtung, stirrar med blicken och visar tänderna. Alla hundar var lite skeptiska till lejonet, men gick fram till det efter en stund.
Kan lova att Kaxe är trött nu :p Han har vart jätte duktig idag :D
Igår var vi hos Yvonne och Frank och hälsade på. Loba fick vara med oss dit. Vi blev bjuda på god mat och kaffe :) Gött så :) Hade bra gärna velat hälsa på Monika oxå (Ina och Lucy) Kom ju på att vi var rätt nära dem...men det får vi väl ta nästa gång som vi får för oss att sticka i väg en bit :p
Jag fick så härliga kort på Rasmus, av johan. Kommer lägga upp flera bilder på honom, men tar ett nu :) Han är ju bara så go denna enormt snälla och lugna bjässe :) Jag är en mkt stolt uppfödare där ;) och Jenny är en riktigt bra matte! ;)

Ha det riktigt gott!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

Hejsan vännen..

Vilken nyttig stadsträning..duktiga hundar ni har..=)

javisst ,kom och hälsa på..=)Ska bli kul att få se denna Rasmus...visste inte att du hade fött upp bäbisar..så kul.

ha det så gott på jobbet och framöver.

Hälsa alla..Kramisar från oss.

2009-10-04 | 20:59:14
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Det lät som ett kul kurstillfälle! Nästa helg ska jag på kurs! :D

Kortet var ju bara såååå bra! Han är grym med kameran! Kram

2009-10-05 | 07:50:21
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Tusen miljoner tack du underbara! Så roligt att träffa dej idag, goa skratt och mitt självförtroende är stärkt! KRAM!

2009-10-05 | 20:32:46
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack" vad glad jag blir! Massa Kram

2009-10-05 | 21:36:37
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Kolla den senaste då ;-)

Så roligt att leka! :D

2009-10-05 | 22:25:08
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: