091001

Hejsan!
Idag har jag kort att lägga upp på min blogg :D Tack snälla Johan och Emma!
Jag och Wilma var hos Johan i Måndags och fikade. Loba var med, så det blev lite bus på åkern :)
Johan busar för fullt med Loba...

...Loba tycker det är riktigt kul :p
(Här Sara...har du nästan en sankt bernhard i tuppkam,hihihi)






Ja, det var skiiit kul att jaga den bollen...

...ett tag iaf....

...skiter nod i den där nu...tuggar lite gräs ist :p

Men hallå...vi vill ha fler bilder ju...

Vill de leka med denna bollen då?

Ooooja, den funkar ;)

Sööötis :)


Johan försöker skrämma Wilma...

...men det gick ingen bra...

...på han bara Wilma!

Jag gillar verkligen Johans stil :p



Kom igen Loba, ta bollen då!

Öh...vart tog den vägen????

Aha, där är den rackarn!

Jupp, man ska ta i när man kastar...har jag hört Johan :p
Forma dig som en pilbåge innan du kastar....



Härligt kort :)



Här riktigt njuter man av att fånat bollen, hahahaha!

Min lilla sessa!!!!


Johan lär ALLTID Wilma massa tokigheter :p

När Tommy kom förbi, blev han väl bemött :)



Goding :)

Wilma fick köra bilen, hihihi!
(Kanske bäst att nämna att hon faktiskt sitter i Tommys knä...men han syns knappt, coolt :p)

HÄRLIGT KORT!

UNDERBART!

Hehehehe...Johan...




Denna lilla snutt är filmad å redigerad av Mårten Stångberg, enjoy...



Jag vet inte vad Johan gör här...eller vart han är. Men jag fick med mig dessa oxå..och han ser ju bra för rolig ut :)



Tack snälla för alla korten :D
Igår var Sara och Coco här och tränade med mig och Kaxe. Alltid rligt att träna ihop. Vi tränade på en typ av skvaller övning, gick sådär för mig och Kaxe, hahaha! Han är för rolig ibland! Men för Sara och Coco kunde det inte gå bättre än vad det gjorde! De är så duktiga de där två!
Sen tränade vi lite trix oxå. Jag försökte få Kaxe att rulla runt, och det gick rätt bra :) Sen förökte vi oss även på slalom, blev så sugen när vi såg Coco och sara göra den så bra. Och det funkade...men han är lite stor...eller så har jag korta ben...jag får ju ta bamse kliv om han ska komma emellan, hahahaha!
Idag har jag tränat Loba. mkt kontakt, sitt och ligg. Och det går jätte bra! Hon gick intill sidan av mig och sökte kontakt hela tiden! Jäklar så stolt jag blev!!! Hon som drar så i kopplet annars. Vi knata till och med ut på vägen och gick lite :)
Nu blir det Idol...hör visst att det redan börjat :p Får väl sluta blogga då ;)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHHAHAHA gud vilka stöll kort..helt underbara. Som jag sagt innan detta verkar va ett stört härligt gäng. Så duktig du är med dina hundar Camilla =) jag får nog ta å flytta neröver som du sa så jag får ngn att träna med hihhihi. Kram

2009-10-01 | 20:33:02
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Sara

UNDERBART att de kort här inne! Som alltid så är det så mycket känsla bakom! Det känns att ni har skoj!

Tack för igår! Massa Kram

2009-10-01 | 20:59:33
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Monika

Säger som resten här...vilka underbara kort..smilbandet här är så utöööööööööjt...så då förstår du hur jag sitter och ser ut...skratt,skratt..=).skitroligt har ni alltid..och dessa underbara kort.Loba är så söt !

Ska bli kul att få fostra lilla Lucy..idag var det utan hund..

ha det så jättegott framöver..hälsa släkt.KRAM.

2009-10-01 | 22:51:55
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Åh tack! Det ser ju antingen ut som ett flygplan eller ett fartyg, det beror lite på:D

2009-10-02 | 06:58:59
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: egoflow

herregud vilken härlig dag!!

2009-10-02 | 11:42:30
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Alexandraida

Vilka härliga kort =)

Ha en fin kväll

2009-10-02 | 22:48:47
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Teija

HÄRLIGA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man sitter här med ett stort leende på läpparna.



Kram

2009-10-03 | 20:58:33
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: