sorg i hjärtat!

Jag saknar Baron så otroligt mkt! Han har vart en sån underbar, genom snäll vän. Ja, det finns inga ord I världen som kan beskriva hur underbar och unik denna killen var. Och saknaden efter honom gör så grymt ont I Mitt hjärta! Har ju sett på honom att han blivit äldre, och jag har försökt att förbereda mig på att en dag skulle detta hända.Men man kan inte förbereda sig på detta.Gårdagen tog så jäkla hårt I hjärtat på mig! Varför måste det en dag ta slut?Vill inte vara utan min Baron!Åh, vad jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Monika

Åååå snälla Camilla..så tragiskt..du sa ju här hos mig att du vet inte riktigt hur länge du får ha din fina Baron kvar..och så händer detta..ja du har skrivit så fint om honom..Han hade ett riktigt fint liv hos er,så go som han har varit.Jag har ju inte träffat honom men följt honom genom dina fina bloggar..så det känns i mitt hjärta också..är så ledsen,men blir bitter på denna veterinär som sa att han skulle ligga där en hel natt..nä fy för sådana veterinärer.Hoppas nästan att du skulle ringa och tala om vad som hänt Baron.Inte just nu ,kanske senare..ja det är så jag tänker nu.

Tänker på er jättemycket..vet ju hur svårt det är,nu är han med Bosse igen,....stor kram från Monika.

2009-05-03 | 20:43:55
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Monika

Åååå snälla Camilla..så tragiskt..du sa ju här hos mig att du vet inte riktigt hur länge du får ha din fina Baron kvar..och så händer detta..ja du har skrivit så fint om honom..Han hade ett riktigt fint liv hos er,så go som han har varit.Jag har ju inte träffat honom men följt honom genom dina fina bloggar..så det känns i mitt hjärta också..är så ledsen,men blir bitter på denna veterinär som sa att han skulle ligga där en hel natt..nä fy för sådana veterinärer.Hoppas nästan att du skulle ringa och tala om vad som hänt Baron.Inte just nu ,kanske senare..ja det är så jag tänker nu.

Tänker på er jättemycket..vet ju hur svårt det är,nu är han med Bosse igen,....stor kram från Monika.

2009-05-03 | 20:45:33
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Fredrica Lindh

Hej Camilla.Ja det finns inga ord när denna dagen kommer men ni skall veta att vi tänker på er!!!Jag är så glad att han fick komma till er,han kunde inte få det bättre.Så sträck på er när smärtan har svalnat för ni e helt underbara!Kramar från en stolt uppfödare till Balleballe.

2009-05-03 | 21:18:10
URL: http://www.fredsduvans.se
Postat av: Yvonne o Frank

Våra underbara vänner.

Vi vet vad Ni kommer att gå igenom, i denna svåra stund. Men om det är till någon tröst, de 6 åren Ni fick ihop med Baron, bättre kunde han inte få det.

Som du berättade för mig, när ni förlovade er ute på en sten i vattnet, då var Baron med, han har fått sådan omtake o kärlek utav Er. samt att vi hela tiden fått träffa honom flera gånger om året.

Bamse kramar till er alla

Yvonne o Frank

2009-05-04 | 10:05:09
URL: http://www.ackebers.se
Postat av: Irene

Igår kväll när satt jag här och tänkte på er och fina goa Baron.Då kom pennan fram,blev en liten vers.

När man inte längre med svansen kan vifta,

eller orkar buffa på sin vän, för att få en klapp.

När tassen inte orkar mer,

och benen ingen stadga ger.

Då är det skönt att stilla somna

Och till hundhimlen få komma.

Sköt om er och kram/ Mamma



2009-05-04 | 15:13:04
Postat av: Catarina

Hejsan Camilla!

Tänker på er i denna svåra stund, detsamma hände med min Biggan och det gick så himla fort så man hinner inte förbereda sig..Men det var hjärnblödning.

Ni får titta upp på stjärnorna så kommer ni se honom där och ni kommer mötas igen

Kram

CAtarina

2009-05-04 | 19:05:59
URL: http://www.djurfarmen.se
Postat av: Nancy66

Usch så jobbigt, kramar om i massor, <3

2009-05-05 | 13:37:54
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: