Min älskade Baron!

Min älskade Baron har idag somnat in I min famn, hjärtat värker, tårarna rinner, men jag förstår ändå inte riktigt att han inte finns här hemma. När vi skulle ut på en kisserunda så gick han ett par stapplande steg, sen satte han sig, och kunde inte resa sig. När vi lyfte upp rumpan på honom föll han lika fort. Tre timmar senare var vi hos vet. Han var förlamad I Bakbenen då, de tror de var en propp, hjärnblödning lr diskbråck. Jag älskar dig för evigt min underbara Baron! Jag saknar dig så det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Irene

Ååå Camilla vad tråkigt att läsa din blogg i dag.Kramar om

2009-05-03 | 08:47:31
Postat av: Irene

Vad tråkigt att läsa och förstår att ni är ledsna.Kramar om

2009-05-03 | 08:52:01
Postat av: Karolina

Ni finns i mina tankar. Kan själv inte förstå att han är borta fast jag var med. Kramar till er alla. Kram Karro

2009-05-03 | 09:40:34
Postat av: Sara

Ååhhh fy fan vännen! Tänker på dej! KRAM

2009-05-03 | 09:40:54
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ursh ursh denna baksida av hunderiet....så tung och jobbig. Vill iaf skriva att ni finns i mina tankar.... Barons barnbarn hälsar att ni får komma och hälsa på frampå om vi inte ses på ngn utställning eller så innan :) vi har en del inofficiella här som vi ska på..ni får hänga på om i vill. Stor kramis

2009-05-03 | 10:35:09
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Maria

Det är så jobbigt när det händer, men tänk på att han hade ett underbart liv hos er och att ni fick många långa år tillsammans. Skönt att det gick så fort. Tänker på er. Kramisar Maria

2009-05-03 | 11:35:33
Postat av: Nancy66

Ohh, lider med er, så hemskt. Men skönt ändå kanske att det gick så fort, han slapp nog lida. Gammelman, kramar till er.

2009-05-03 | 13:08:45
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: