Silverfallen!

Lite kort från silverfallen :)
Visst är det fint!!!!!!
Tommy
Min söta, goa Wilma!
Ovanför själva fallet, finns det ängar som man kan sitta och fika på, så går bäcken där. Och jag tycker att det är såååå jäkla fint! Hela området är så mysigt! Ser ut som ett vykort :)
Lilla Tarzan.
KOMPISAR!
Hahaha, han ser så go ut!
Det tycker nog Wilma med att han gör :p
Vänner för evigt!
Fika paus...hahaha, tänk vad vi fikar! Får nästan låta bli att ha med allt fika på bloggen ;)
Tarzan passar på att sola lite, när vi sitter där och smaskar!
Så skönt!
Lite naturbilder igen ;)
Vad är detta för en TOK då?!
Näcken...i kläder?!
Hahahaha, blev det lite blött Johan? ;)
Hihihi, Gillar Johans min :p
Min sötis!
Tarzan tyckte då INTE om att bli utsläpad i vattnet :(
Och värre blev det ju...när han råkade gå för nära kanten...Ajajajajaj! Stackars liten!
Men han fick ett "korvträd" sen...så lite snälla är vi allt mot han ;)
Tommy hittade ett roligt träd att klttra upp i :D
Här blev det nog lite darrigt på benen ;)
Svårast var ju att komma ner...hihihi, men sakta men säkert, kom han ner igen ;)
Denna fina bilden på Wilma, blir den sissta ;)
Tack Johan för de fina bilderna!
Och....nej Gea, tyvärr är detta Johans kamera, och inte min :( Men jag får låna den och fota lite, när han är med oss på utflykter ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jisses vika kort...otroliga. HAHAHHAHAAH gillar det på näcken ;) vart får du allt ifrån ?? Dagens kort är kort helt i min smak Camilla...sådanna som hör hemma i ngn foto tävling eller liknande =) Ja hela dagens blogg fick mig att LEEE!!!! kram

2009-05-22 | 11:52:10
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Irene

Åå helt undebarakort ju....Verkligen vykorts aktiga...:)Kramen

2009-05-22 | 13:32:53
Postat av: Anonym

Ok, men så mycket mera roligt då ni får låna kameran! Jätte-vackra, tydliga och livfulla kort!! Kram och hälsa

2009-05-22 | 17:11:56
Postat av: jenny

gud va vackert!! vart ligger det??....

måste bara säga att han johan e otroligt lik karlsson på taket... orginalfilmen... hoppas allt e bra!! kramen

2009-05-22 | 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: