090525

Hej!
Idag har vi haft en UNDERBAR dag i solen! Jag och Wilma har verkligen gottat oss!!!!!!
Så go hon är lilla tjejen!
Min lilla Kaxe ligger och gottar sig!
Wilma går och letar fina blommor....
Den här var ju fin, mamma! Passar bra i vårat kök ;)
Alla sätt är bra..utom de dåliga ;) Här har vi ett sätt att gunga på, hihihi!
Jag och Wilma tog med oss Tarzan ut på en promenad. Letade efter lite fina blommor att ge till Tommy sen när han kom hem.
Två busiga tjejer!
I kväll har jag gjort Kaxe ren och fin inför operationen i morgon. Jag vet inte om man MÅSTE det, för de sa inget om det. Men med tanke på hur viktigt det är med hygienen och så, så tyckte jag att det var lika bra att se till så han är någorlunda ren och fin. Jag vet när Bosse skulle opereras så skulle jag använda nån viss svamp eller nåt sånt, som fanns att köpa på apoteket. Det skulle tydligen ta bort bakterier.....typ :p
Jag är lite nervös för att lämna in han imorgon. NU säger de ju att det kommer att gå bra. Men innan de visste vad det var så var det ju ingen veterinär som ville gå in och skära i han....så jag vet i katten...nervös är jag! Men det är man väl alltid då det handlar om operationer..... Hoppas att det inte tar så lång tid bara! Jag 

Kommentarer
Postat av: Teija

Härliga försommarbilder :)



Hoppas allt går bra nu med Kaxes operation. Du ska se att han vaknar upp som en ny hund :)



Ha de gott i värmen.



KRAM

2009-05-26 | 12:15:13
URL: http://fevites.se
Postat av: Monika

Hej vännen..

det blir säkert jättebra med Kaxe..Ni är så duktiga ihop på rallylydnaden....bra med störningar,,och det verkade han klara bra..=). .Fina kort på dt ni gör tillsammans med era vänner.ni har så mysigt tilsammans..Tänker på er..många kramar från oss..

2009-05-26 | 21:19:58
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Monika

Hej vännen..

det blir säkert jättebra med Kaxe..Ni är så duktiga ihop på rallylydnaden....bra med störningar,,och det verkade han klara bra..=). .Fina kort på dt ni gör tillsammans med era vänner.ni har så mysigt tilsammans..Tänker på er..många kramar från oss..

2009-05-26 | 21:21:29
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Monika

Hejsan vännen..

Fina kort som vanligt här,ni har så mysigt tillsammans..Wilma har en sådan fin klänning på sig..så söt.Vad ni är duktiga att ställa upp bland så mycket folk..jätteduktiga du och Kaxe..

Det blir säkert bra nästa gång med Kaxe..Tänker på er..vet vad ni går igenom nu ...många kramar från oss..

2009-05-26 | 21:31:21
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: monika

HAHAHAHAHA..det vart tre från mig..något konstigt på vägen ..kram.

2009-05-26 | 21:40:27
Postat av: Han duvet...

WoW det går alltså skriva kommentarer här :) Ballt !



Så är lilla Kaxe paxe lite groggy nu ?

2009-05-26 | 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: