090522

Hejsan!
Idag har jag inte tagit ett enda kort :p Det har vart lite tråkigt väder. Jag och Kaxe tog en promenad, skulle träna rally. Men det började regna så på oss efter ett tag, så vi gick hem. har städat och plockat lite hemma. 
Nu ikväll skulle vi gått en mil, men det var inte så många som ville, det var dåligt underlag på kinnekulle. Så vi åkte upp till billingen och gick femmen ist. Tarzan fick vara med. Jenny, rasmus, Johan, Karro, Björn och Gunde var oxå med. Tack för en trevlig promenad!
Har lite fina kort på bla Kaxe som jag fått av Johan. De kan jag bjuda på nu ;)
Gääääsp!
En riktig GODING!
Skönt att vila det tunga huvudet på mattes ben ;)
Så mysigt vi har det!
Det här är livet ;)
Lilla Tarzan vilar på Kaxe...
Kaxe börjar bli busig....
Vad roligt vi har matte!
Hehehe! Matte har problem...
Ojdå...förlåt matte! menade inte riktigt att vara så hårdhänt....
Har du ont, eller är du arg...
eller ser du bara så ful ut?!
Hahahahaha!
Ja, man kan ju inte vara snygg jämt ;)
Efter detta blev det bus på åker...med bollen ;)
Öh?! Vart tog den vägen?
Där är den ja... nu ska den minsann inte få komma undan!
Hihihi...lite kuligt kort ;)
Full fart!
Ska men hänga med och svänga oxå....
Hittade en liten tennisboll här med...den tar jag :p
DUKTIG KILLE!!!!!!!!!!!!!!!
Ett jätte härligt kort på Märta och Wilma ute på åkern!
När Kaxe busat av sig, spelade vi andra lite fotboll, denna dagen.
Bra jobbat Wilma!
Märta var en riktig hejare på detta!
Oj! Vilken spark Wilma!!!
Johans tur att sparka.....
Vart tog bollen vägen?????
Vi vilar lite, medans pappa letar efter bollen...
Bollen är tillbaka..hos Johan...sicken stil han har!
Tommy ger ALLT vad han har ;)
MIN GOA TJEJ!!!
Sötis!
Avslutar med dessa två fina korten på min sambo...
Puss och Kram från oss, hihihi!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan på er ni mysiga,goa människor..

Gud så mysig och go han är Kaxepojken ,ser så snäll ut och jättefin är han är ..en riktig sanktbernhard..=)=)

Fina och roliga kort som vanligt..och lilla Wilma så söter,och Tarzan som är så mysigpysig hihihihihi ..en stor kram till er alla..önskar er en fin helg.

2009-05-23 | 10:45:36
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: gea

Härliga bilder som vanligt! Kram

2009-05-23 | 11:57:31
Postat av: Teija

Meeeeen vilka UNDERBARA bilder!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter här o tittar och bara leeeeer stort. Så fina de är!

KRAAAM

2009-05-25 | 09:03:49
URL: http://fevites.se
Postat av: Alexandra

OTROOOLIGT fina kort !!

2009-05-26 | 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: