090521

Hejsan!
Idag har vi haft Gunde här nästan hela dagen. Det har vart jätte kul! Efter frukosten så packade vi bilen full, och åkte ut mot Loringa.
Är det inte UNDERBART med en hund som man kvällen innan skrubbade så ren och fin så....och det första han gör när han kommer ut i skogen, är att RUSA till närmsta vatten/ler pöl....
Fika paus :p
Vilka rena, fina, vita tassar han har!!!!! Härligt ;)
Kaffe och festis smakar underbart i skogen! Mumma det!
Här ligger jag och hoppas på att någon kanske kan tappa något.....
...hoppas, hoppas ;)
Söt så!
Wilma och Gunde.
Hemma igen, efter promenaden. Gunde tyckte Tarzan var en riktig goding ;)
Hjäääälp, snälla Matte! Ta bort den där svarta odågan!!!!!
Ne, Tarzan och Gunde är jätte bra vänner! Det är nog alla med Gunde, han är en go liten kille!
Här hämtar Gunde fresbeen som husse slängde ut på åkern. Duktiga killen!
Min lilla Tarzan ville lapa de sissta solstrålarna som var kvar här ute....så han gick upp och la sig på bordet!? Ajajajaj!
Glömde visst klippa klorna på Gunde....sorry syrran... :(
Om ni vill kan ni gå in på karolinajakobsson.blogspot.com så kommer ni in på syrrans blogg, och kan kika på vad de haft för sig för kul...
Nu ska jag hjälpa Tommy med blien...vet inte riktigt vad jag kan hjälpa till med...men man får väl försöka iaf...
Sen blir det till att päsa! I morgon ska vi gå en mil igen, denna gången heter rundan kinekulleknalllen. Tarzan och Wilma får vara med då. Wilma kommer säkert att somna i vagnen, eftersom vi startar vid 19-tiden. Men då vaggas hon gött där i ;)
Vill bara säga att jag kikar runt på allas bloggar. Men är lite dålig på att lämna komentarer...men det är för att datorn är så seg. Så en kmentar tar ca 10 minuter att lmna för mig....tar så lång tid om jag ska lämna tassavtryck hos alla. Men försöker göra det ibland ;) Så ni inte tror att jag lagt ner och inte är inne hos er. För det är jag! ;)
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

God Morgon!

Skickar nog ett sms också.. men jag ville bara säga att vi komemr inte ikväll. Mår ganska dåligt idag och dessutom har det regnat som hejsan på Kinnekulel så det är svårt att ta sej fram där. Men vi träffas gärna och så hundarna får leka snart!

Ses på söndag också!!

Kram o hoppas det är ok!?

2009-05-22 | 07:25:15
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Nancy66

meeeeeeeeeeeeeeeeen,,,va fan,,var det ingen som va topless då

2009-06-03 | 16:15:31
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: