090519

Hejsan!
Här kommer lite kort från den dagen då Johan, Jag, Wilma och Tarzan var i grusgropen.
Vilka GODINGAR!
Tycker om dig Tarzan!
Då var vi i busgropen då...alla redo för lite bus????
Pinnar är ju bara SÅ roliga!
Men ge mig den då!!!!!
Tjohoo!
Tappa inte pinnen nu bara Tarzan ;)
Hade inte tänkt det du!!!!
Min goding! Mysigt kort tycker jag!
Mitt favorit kort på Wilma!
Här har vi "lianerna" :) De är roliga de!
En liten bergs Get :p
Här är mitt favorit kort på Tarzan! Så härlig har ser ut!
Johan "springer" ;)
Lilla Wilma ;)
Sisst...och även minst...Lilla Tarzan ;)
Nu är vi hos Jenny och rasmus och hälsar på....
Fina Rasmus!
Min FIIINA kille ;)
Hahaha, hela skinnet korvar sig på mig när jag springer....
Här går jag i LUNG OCH RO brevid husse....
Gaaaaa! Jag ska ge dig vad du tål, din lille SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom igen då!
Det var mig en seg gubb-skrutt!
Äsh! Kan jag springa ifrån han då tro???
Nu jäklar! Nu har jag dig!!!
Jag har lite mer kort från Jenny. Men det tar sån tid. Och johan är här nu, så jag ska vara lite social tror jag. kanske kommer mer i kväll...eller i morgon. Ha det gott! Kram!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Härliga foton, ja Wilma är för söööööööt, vi får ses snart om ni har tid efter allt som har med vovvar att göra, :-)

Kramen

2009-05-19 | 22:45:26
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Sara

Gud vilka fina foton!! De ser underbart ut!!!

Ses på fredag eller hur? KRAM

2009-05-20 | 08:55:01
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: gea

Jätte-fina foton!! Och de som är på korten också! Såå stor hon har blivit! Vilken fin kamera du måste ha! Du får visa den då vi ses, vilket jag hoppas blir snart! Kram till er alla från farfar och farmor

2009-05-20 | 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: