090518

Hejsan!
Denna veckan har Tommy pappaledigt, för sen ska han börja på ett nytt jobb. Även det som säljare, fast nu sitter han på ett kontor...
Själv så jobbar jag ALDELES för lite nu, kanske börjar bli dax att söka sig efter annat....men det är svårt att lämna ett ställe som man trivs på. Men pengar måste man ju få in, och kanske trivs jag lika bra på andra ställen, om jag bara provar...
Tarzan, den lilla latmasken. Han klev upp ur sängen tillsammans med mig...för att gå raka vägen in till Wilmas säng. Där sov han till tio :p
Vi var ute på en ny runda idag. Det har regnat på morgonen, med sen höll det upp. Och det var ett aldeles lagom bra väder att traska i. Det luktar ju så gott när det har regnat, och luften är så härlig!
Lilla Wilma fick gå med Tarzan.
Min goa Kaxe :)
Det här ser väl härligt ut!!!!!
Tänk, så här går man nästan varje dag. Hundarna får frisk härlig luft, man fikar ibland i skogen, hundarna får springa och strosa och lägga sig ner, kanske rulla sig i gräset, mossan lr vad det nu är. De får springa över åkrar, busa med kompisar ibland osv. Så har man ibland ändå dåligt samvete för att man IBLAND inte hinner det man hade hoppats på att göra :p Så dum man är! Visst lever man livet när man har dessa goa hundar, och fina promenad sträckor att gå! Och hundarna älskar säkert detta lika mycket som jag :p 
Nu är Tommy och Wilma i köket, de bakar scones som vi ska fika på sen, Mmmm!!!! Sen vet i katten vad vi gör. Jag borde gå till Johan, så jag får se alla fina kort på hundarna när de busa här om dagen. Så kan jag ju lägga ut dem här med. Sen borde jag träna rally med Kaxe. Vi har haft ett litet uppehåll nu. Men glädjen försvann lite, tillsammans med Baron. Jag har inte haft lika stor lust till att vara påhittig, glad och motiverad.
Men, men....nu kan jag inte strunta i rallyt längre, Kaxe måste få tänka lite oxå, inte bara lufsa omkring i skogen och ligga på latsidan ;) Eller jag....för den delen :p
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja Ukraina var riktigt bra faktiskt..!Brukar vara bra de vann ju ett år med hon Svetlana..=)

kolla in hos mig vad jag har bokat för biletter då=)

2009-05-18 | 19:56:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja eller hur,vi skall gå med Sara & Benny vi bor ju precis vid lysekil typ,hihi.Ni får ju också dra dit vettja!!

2009-05-19 | 18:13:16
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: gea

Hej på er! Jag hörde från Bror om Baron. Vad tråkigt, ja det förstår jag att glädjen försvann...tror att det är bra att ta det lite lugnt efter något sådant, du kommer igen..vat hur tomt och svårt det blev när vi gjorde av men en katt som inte mådde bra..det var en katt, så då känns det ju ännu mera för er...kramar om

2009-05-20 | 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: