090517

NÖFF, NÖFF!
Så otroligt charmiga små mini grisar!!!!
Mmm! Grymt gott! Klia lite på mig oxå tack!
Så sött, ligger och vila mot lilla Wilma :)
Så goa, SÅ!!!! När jag satt ock klappade dessa, ropar Wilma helt plötligt från grinden: "Kom nu mamma, vi ska gå nu!!!" Hahahaha, så pinsamt! Jag är värre än ungarna, när vi springer bland djuren och klappar :p
Hit in vågade inte Wilma gå förra året... Men i år var det inga problem. "Det är ju bara söta får" :p
Det här fåret gillade mig. Hon var som en sankt bernhard, la all sin tygnd på mig när jag kliade henne :)
Mmmm, så gott! Lite under hakan oxå...Mmm, en får tacka ;)
När vi kom hem, ville jag och Wilma gunga lite....eller ja, jag gungade och Wilma putta på mig ;)
Matte och husse sa att vi skulle ta med oss fika, och gå till dammen....så här sitter jag snällt och väntar...
Kommer du ihåg att vi badade här i sommras, Märta?
Visst gör jag det! Ska vi bada nu oxå?!
Ser lite väl kallt ut det där! 
Nu sätter vi oss ner och fikar ist, och låter fötterna torka!
Jag har hört att det finns de som lär sina hundar att inte sitta vid bordet och tigga osv.....jag lär mina hundar att stå på bordet jag. Alla är vi olika ;)
Vad ska vi hitta på nu då tro.....hmm, vi sitter här och funderar ut något...
Hmm, vad ska man ta och hitta på....
Lill-matte och Märta gungar...det kan jag ju inte vara med på....
...och där ligger husse på en filt och latar sig....
...men vänta lite...är inte det där en filt för två?!
Perfekt! Så mysigt vi har det!
Jag och lilla Tarzan på promenad. hade tännkt att fota den lilla mer, men vi träffade en och annan hund på promenaden. Så vi hade fullt upp med att hälsa ;)
Jag skrattade rätt gott när vi satt och åt middag ute. Wilma började prata om sina kusiner Robin och Kevin. Så sa hon att de har en altan som man kan sitta på. Men det har inte vi.
Ne, svarade jag då, men vad är det vi sitter på då, frågade jag Wilma. Tänkte se vad hon kallade uteplatsen för. Svaren jag fick var: "Öh....en stol?!"
Hahaha, så rätt så, Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: