090516

Hejsan!
Här kommer lite kort från både igår och idag :)
Jag och min stora hamburger meny...hehehehe...
Här står vi och väntar på Sara och Benny, som bjöd med oss till Kvarnstensvandringen.
Här har vi börjat den en mil långa vandringen.
Sara och Benny med hunden cocco.
Jag och Kaxe.
Jätte fin natur var det att vandra i! Helt underbar på vissa platser!
Här har vi gått halvvägs. Då bjöds det på korv med bröd...för de som äter det....själv hade jag med mig kaffe och smörgås :p
Lite längre bort på stigen mötte vi även en troll familj som bjöd på godis ;) Snälla troll!
Här har vi sissta kortet på våran promenad. Vi är nästan i mål här. Tre timmar tog det för oss att gå.
Idag har vi vart på dop. Kan säga att vi försov oss, så på en timme fixade vi iordning oss, och åkte till kyrkan :p Jag HATAR att vara sen!!!! PANIK!
Men, vi kom i tid :p
Min barndoms vän döpte sin lilla dotter Moa idag.
Moas fina tårta :)
Glenn som spelar för oss. Han spelar och sjunger helt fantastiskt bra!
Marie och Glenn öppnar alla paketen :)
Lilla jag :)
Wilma och Tommy spelade lite fotboll innan vi åkte hem.
(Jag vill inte lägga upp några bilder på Moa, då jag ine vet om jag får det...)
Lilla Tarzan och jag på promenad.
Jag, Wilma och Tommy tog med oss Kaxe till grusgropen förut.
Här är de påväg till "lianerna" :)
Hej och hå! Det här var kul!
Du kanske ska prova Kaxe?
öh...ne, tror inte det! Jag sitter och tittar på den fina naturen i stället du!
Här uppe sitter vi och myser....
...och jag med..
Husse gör ett "stolla-skutt" ner i sandhögen...
Kaxe fick för sig att göra ett UPP till husse....kan säga att han lyckades...INTE ;)
Bättre att ta det lugnt, ligga ner och tugga på pinnar :p
Hepp, nu var det färdig lekt... 
-Kom nu Kaxe, så går vi hem!

Kommentarer
Postat av: Yvonne O Frank

Hej på er hurtbullar.

Ni hittar då på saker jämt, så kul att titta in på eran blogg.

Här går dagen sin gilla gång.

Må så gott

Krama Wilma

Yvonne o Frank

2009-05-17 | 08:18:06
URL: http://www.ackebers.se
Postat av: Monika

Hahahahahahaha..vilka hurtisar..det ser jättekul ut..och så får man äta på vägen..=)visst är dte vackert i naturen nu..helt underbart !..Kaxe han hänger med er..roligt.Och "lianer " växer dt oss er..ja kan man tänka trodde det bra var i djungeln hihihihhihihiii..Har skickat receptet på pajen till dig..=)..

Ha en underbar dag med eran underbara familj..stor kram från oss..

2009-05-17 | 09:59:06
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Teija

Hej :)

Ja, vilka äventyr ni jämt är på :)

Ni har ju massor av superkuliga ställen att traska på. Och denna 10 km rundan - så roligt!

Ja naturen är bara för toppen att vistas i. Tänk va mkt stadsfolk går miste om..hihihih



Men så bra att du äntligen kom in på min sida ;) Jag va i kontakt med one... igen och de kunde inte se något som helst tokigt...



Fortsatt fin söndag.

Kram Teija & Co.

2009-05-17 | 12:10:35
URL: http://fevites.se
Postat av: Linda

hehe ja dom är roliga,ja o sara har faktiskt träffats genom bloggandet nästan exakt för 1 år sedan;)

Hoppas du har en bra dag,nu skall här ut o grejas i trädgården..

2009-05-17 | 12:53:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: gea

Hej på er! Mycket fina bilder och den på tårtan, trodde ju att det var den "riktiga" dopklänningen!! Ha det gott! kram

2009-05-18 | 01:43:11
Postat av: Sara

Tack själv!! Det var riktigt trevligt! Ses på fredag igen, komemr bli roligt! Kram

2009-05-18 | 05:49:28
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: