090515

Hejsan!
Igår ville Johan dra ut mig och Wilma på en promenad. Så det fick han väl göra då ;)Vi hade lilla Tarzan med oss. Johan fotade MASSOR med sin braiga kamera, så jag slänger nog ut lite fler bilder sen när jag fått dem ;)
Wilma, Johan och Tarzan.
Lilla Wilma i grusgropen.
Fotografen.
Tarzan myser på Kaxes svans, rätt trött efter allt spring i grusgropen :)
Våra fina äppleträd....
Här satt jag och Wilma och kollade i gräset....så hittade jag en fyrklöver, en med fyra klöver alltså :D Den ligger på tork nu, sen ska jag fota den, så ni får se :D
Senare så åkte vi hem till Jenny och Rasmus. Kaxe fick busa med Rasmus, och Aron som oxå bor på den gården.
Aron och Kaxe hade det skit kul ihop ;)
Vi väntar på fikat!!!!
Idag frågade Sara, en tjej som ska gå samma instruktörsutbildning som jag, om vi ville följa med på "Kvarnstensvandringen". En vandring på en mil, med korvgrillning och fin natur. Givetvis så ville vi ju det. Wilma fick sova hos mormor och morfar, och vi tog med oss Kaxe för att gå vandringen. Kort där i från kommer i morgon. Vi startade vid 19-tiden, och var i mål runt kl 22. Jätte härligt! Men kan säga att Kaxe sussar gott nu, och mina ben vill snart vila :)
Tack Sara och Benny för att vi fick följa med!
Ha det gott!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah fina hundar!Roligt att du träffat Sara & Benny, vi känner dem väl=)

2009-05-16 | 18:58:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: